تاریخ: ۵:۳۹ :: ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
آغاز تحویل بیش‌ از ۲.۵ میلیون قطعه سکه پیش‌فروشی از امروز

بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه سکه پیش فروش قطعی از امروز به مدت سه ماه در شعب بانک ملی عرضه خواهد شد.

در مجموع حدود ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه سکه در سررسیدهای یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه، ۹ ماهه، ۱۸ ماهه و دو ساله پیش فروش شده که از این تعداد سررسیدهای یک ماهه و سه ماهه تحویل شده و از امروز ۲۸ مرداد ۹۷ فاز تحویل پیش فروش شش ماهه است که تا ۱۶ آبان ۹۷ طبق سررسید توزیع و تحویل می‌شود.

در روزهای آخر مرداد ۲۵ هزار و ۸۰۰ قطعه سکه، در شهریور ماه ۳۳۶ هزار قطعه، در مهرماه یک میلیون و ۲۸۷ هزار قطعه، آبان ماه ۹۰۷ هزار سکه و در مجموع در سررسید شش ماهه بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار سکه پیش فروش قطعی تحویل متقاضیان می‌شود.

بانک مرکزی سکه‌های مذکور را تحویل بانک ملی داده و سکه‌ها در همان شعبه ای که عملیات پیش خرید در آن انجام شده، تحویل خواهد شد. مراجعه‌کنندگان باید هنگام حضور در شعبه، کارت ملی به همراه اسناد پیش خرید سکه را به همراه داشته باشند.

برای دریافت سکه‌ها هیچگونه مابه‌التفاوتی دریافت نمی‌شود و سکه‌ها به همان قیمتی که پیش فروش شده تحویل متقاضیان می‌شود. سکه‌های پیش خرید شده کسانی که تاکنون برای دریافت آنها به بانک مراجعه نکرده اند نزد بانک ملی ایران محفوظ است و خریداران می‌توانند تا سه‌ ماه پس از زمان سررسید به شعب آن بانک و ارائه رسید پیش خرید، سکه‌های خود را دریافت کنند.

print

پاسخی بگذارید