تاریخ: ۱۹:۱۲ :: ۱۳۹۹/۱۲/۱۲

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد از عملیاتی بودن شناور‌های جستجو و نجات دریایی در ایام نوروز خبر داد.

حبیب اله طالبی معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد صبح امروز ۱۲ اسفند ماه در جلسه هماهنگی با تیم همیاران ناجی که در ساختمان دریایی بندر برگزار شد با بیان اینکه رویکرد اصلی این جلسه ارتقاء سطح آمادگی تیم‌های عملیاتی در نوروز ۱۴۰۰ است بر ارتقاء سطح ایمنی جستجو و نجات دریایی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی منطبق با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کرد.

او از عملیاتی بودن شناور‌های جستجو و نجات دریایی در ایام نوروز خبر داد و از هموطنان خواست در صورت بروز حوادث، در اسرع وقت با شماره ۱۵۵۰ تماس گرفته و مراتب را به مرکز جستجو و نجات دریایی اطلاع رسانی کنند.

طالبی با بیان اینکه همکاران ما در معاونت امور دریایی بندرامیرآباد از آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به عموم مردم برخوردار هستند،افزود: با توجه به فراگیری ویروس کرونا و احتمال آغاز موج چهارم کرونا در ایام منتهی به نوروز، از هموطنان درخواست می شود جهت قطع زنجیره شیوع کووید ۱۹، از سفر‌های غیر ضرور به خصوص به استان‌های شمالی کشور خودداری کنند. ”

در پایان این جلسه تجهیزات ایمنی دریایی از قبیل جلیقه نجات در اندازه‌های مختلف، بویه غریق نجات، حلقه نجات دریایی، واچ بویه بادی و … از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد به همیاران ناجی اهدا شد.

print

پاسخی بگذارید