تاریخ: ۱۷:۴۵ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
آمار معاملات امسال بورس به ۳۵۰ میلیارد سهم رسید

تعداد ۳۵۰ میلیارد و ۹۶۲ میلیون سهم و حق تقدم از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۶۴ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار دادوستد شده است.

به گزارش اقتصاد شمال ،از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۶۴ روز معاملاتی تعداد ۳۵۰میلیارد و ۹۶۲میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۰۷۰هزار و ۹۱میلیارد ریال در ۲۰میلیون و ۶۴۰هزار و ۴۳۰دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۲۳۸میلیارد و ۶۲۱میلیون سهم به ارزش ۶۱۸هزار و ۴۱۱میلیارد ریال در ۱۱میلیون و ۲۸۹هزار و ۱۸۶نوبت در بازار اول؛ ۱۰۶میلیارد و ۷۹۲میلیون سهم به ارزش ۳۴۱هزار و ۸۶۶میلیارد ریال در ۹میلیون و ۱۴۹هزار و ۳۳نوبت در بازار دوم؛ ۷۳میلیون سهم به ارزش ۷۲هزار و ۱۶۳میلیارد ریال در ۲۶هزار و ۹۱۱نوبت در بازار بدهی؛ یک میلیارد و ۴۱۵میلیون سهم به ارزش ۱۷۳میلیارد ریال در ۳ هزار و ۳۹۸نوبت در بازار مشتقه و ۳میلیارد و ۶۴۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۳۷هزار و ۴۷۸میلیارد ریال در ۱۶۸هزار و ۵۶۸نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶هزار و ۲۹۰واحد آغاز کرده است تاکنون با ۶۷هزار و ۴۸۲واحد افزایش معادل ۷۰درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۶۳هزار و ۷۷۲واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۵۲هزار و ۲۶۸واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۲۱هزار و ۱۷واحد افزایش مواجه شده‌اند.

print

پاسخی بگذارید