به میزبانی نیروگاه شهید سلیمی نکا
تاریخ: ۲:۵۴ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
اجلاسیه دبیران امورفرهنگی و دینی صنعت آب و برق سراسر کشور برگزار شد

اجلاسیه دبیران امورفرهنگی و دینی صنعت آب و برق سراسر کشور به میزبانی نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد.

به گزارش اقتصاد شمال عمادی مدیر روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا در گفتگو با ما از برگزاری مراسم افتتاحیه این اجلاسیه با حضور حجت الاسلام والمسلمین یزدان پرست مشاور محترم وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو  خبردادو افزود:در این اجلاسیه  دبیران و مسئولین امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق کشور و مدیران عامل شرکتهای صنعت آب و برق استان مازندران  نیز حضور داشتند .

وی ادامه داد:  در این اجلاسیه که به مدت دو روز به میزبانی نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار می گردد برنامه های فرهنگی سال 97 آسیب شناسی شده و برنامه های فرهنگی سال 98 مجموعه وزارت نیرو تدوین و هدف گذاری مش شود.

بیشتر بخوانید

 

بازدید دانشجویان از نیروگاه نکا

عمادی یادآور شد: دانشجویان رشته برق قدرت دانشگاه نوشیروانی بابل از نیروگاه شهید سلیمی نکا و دانش آموزان هنرستان علم و صنعت شهرستان نکا از نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند.

 

 

وی یادآور شد: در این بازدید  پخش کلیپهای معرفی نیروگاه, سختی فرایند تولید و مصرف بهینه برق , توضیحات کارشناسان نیروگاه و حضور در سایت و بازدید از تاسیسات و آشنایی با واحدهای نیروگاهی از برنامه های انجام شده بوده است.

???

سرپرست دفتر آموزش، تحقيقات و توسعه شركت مديريت توليدبرق نكا منصوب شد

وی ادامه داد: عيسي جان نثاري سرپرست دفتر آموزش، تحقيقات و توسعه شركت مديريت توليدبرق نكا طي حكمي از سوي سرهنگ اصغر قليان مسئول سازمان بسيج كارگري سپاه كربلا مازندران به عنوان عضو هيئت انديشه ورز سازمان بسيح كارگري سپاه مازندارن منصوب شد.

عمادی افزود: در حكم صادره بر تلاش بيشتر اين هيئت بر ساماندهي فعاليتها در جهت اعتلاي جايگاه بسيج، توانمندسازي و تقويت حضور سازمان يافته تر كارگران استان در تمامي عرصه هاي مورد نياز انقلاب اسلامي، ايجاد ساز و كار لازم براي بهبود شرايط و حل مشكلات كارگران استان، تقويت وضعيت مراكز صنعتي و راهبرد نگاري و رصد فعاليتها براي جلوگيري از نفوذ دشمن تأكيد شده است.

لازم به ذكر است اعضاء شوراي انديشه ورز بسيج كارگري شهرستان نكا از بدو تشكيل اين شورا در سال گذشته وي را با اتفاق آراء به رياست اين شورا برگزيده بودند.

print

پاسخی بگذارید