معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران مدعی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت که با پیگیری های انجام شده امسال مبلغ ۲۸۴میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی اختصاص و پرداخت می شود.

سرویس سردبیری اقتصادشمال ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در حالی از اختصاص رقم بالای ۲۸ میلیارد تومانی برای ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در استان خبر داد که مازندران هنوز از نرخ بالای بیکاری رنج می برد ایرنا به انتشار خبری در این باره پرداخت و نوشت:حسن خیریانپور افزود: ۳۰ درصد از تسهیلات این اعتبارات برای متقاضیان کارآفرینان فعال و ۷۰ درصد آن برای متقاضیان مشاغل پشتیبان پرداخت خواهد شد.
وی با بیان اینکه ‎تسهیلات با سود چهار درصد در مازندران پرداخت می شود، بیان داشت: این تسهیلات به تعداد ۳۲۳ رشته از مشاغل خانگی زیرمجموعه چهار دستگاه اجرایی جهاد کشاورزی، صنعت ، معدن و تجارت،ارشاد و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از طریق بانک های عامل ملی، ملت ، صادرات و رفاه پرداخت می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران توضیح داد: جلسات کمیته فنی برای بررسی طرح های اشتغالزایی قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی برگزار و طرح های مزبور با لحاظ دادن توجیه مالی و اقتصادی مصوب و برای بانک های عامل برای پرداخت ارسال می شود.
خیریانپور خطاب به دبیرخانه کمیته فنی و مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران بانکهای عامل و فرمانداران استان تاکید کرد با پیگیری مجدانه و همه جانبه برای جذب ۱۰۰ درصدی سهمیه استان اقدامات جدی و سریع را انجام بدهند.
چرخه کسب و کارها با عرضه تولیدات و محصولات در بازار ، فروش و کسب درآمد آنها به نتیجه می رسد و در این میان در کسب و کار خانگی که افرادی غالبا بدون پشتوانه بازاریابی در منازل دست به تولید محصول می زنند به حمایت و توجهات بیشتری نیازمند است تا بتوانند با فروش تولیدات ادامه مسیر بدهند .

print

پاسخی بگذارید