تاریخ: ۱۰:۲۲ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۵

فرماندار املش گفت: تاکنون10میلیارد و 430 میلیون تومان اعتبار برای اجرایی شدن204پروژه به این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش اقتصاد شمال، یونس محمودی در جلسه شورای اداری شهرستان املش اظهار داشت :10 میلیارد و430 میلیون تومان اعتباربرای اجرایی شدن 204 پروژه در فصلهای مختلف به شهرستان املش اختصاص یافته است که یک و یک دهم میلیارد تومان سهم فصل آموزش بوده است.
وی همچنین افزود:تا به حال 35دستگاه اجرایی از 46 دستگاه اجرایی شهرستان املش به دولت الکترونیک متصل شده اند و بقیه ادارات نیزدرحال اقدام و پیگیری اند.
وی با انتقاد از مدیران اجرای راه چهاربانده املش به شلمان و مدیرعامل آب منطقه ای استان گیلان به خاطرعدم لایروبی استخرها که تنها منابع ذخیره آب کشاورزی املش محسوب می شوند خاطرنشان کرد:من نسبت به تساهل مدیران کل استانی درامورفوق گله مندم.
محمودی به شهردار و شورای اسلامی شهراملش نیز در مورد وضعیت کمربندی املش و راه املش به شلمان درمسیرکیاکلایه نیزهشدارداد.
اسدالله عباسی نماینده مردم شهرستانهای املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی گفت:هنوزمدیران استانی با بروکراسی اداری مشکلاتی را برای شهرستان املش ایجاد می کنند که جای تأسف دارد.
وی ادامه داد: وضعیت راههای شهرستان املش به حدی نامطلوب است که مردم را عصبانی کرده ، خوب است شهردار املش و شورای اسلامی شهر املش با گزارش های مطلوب و به موقع به مردم رضایتمندی را رقم بزنند.
عباسی گفت:باید مصالح موردنیازپروژه 4بانده کردن راه املش به شلمان تأمین شود تا هرچه سریع تر این مشکل مرتفع گردد.
وی گفت:انشاءالله زمین ورزشی شهدای خرشتم املش در بهارسال98چمن مصنوعی می شود.
نماینده مردم شهرستانهای املش ورودسر گفت:شب نامه های دهه 70 این روزها درشهرستان املش به فضاهای مجازی کشیده شده است که باید پیگیری شود.
نماینده مردم شهرستانهای املش و رودسر اظهارداشت:با توجه به تورم اخیر باید بهای برگ سبز چای کشاورزان جبران شود.
شهرستان املش با2بخش مرکزی و رانکوه در70 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.
منبع:ایرنا

print

پاسخی بگذارید