اختصاص ۳۰۰میلیارد ریال اعتبار برای ایمنی معابر روستایی مازندران

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: امسال برای ایمن‌سازی معابر روستایی مازندران ۳۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده که تمام آن تخصیص یافت.

محمدرضا شاملو روز چهارشنبه در محمودآباد به خبرنگار ایرنا گفت: مازندران از جمله استان هایی است که جمعیت قابل توجهی در روستاهای آن زندگی می کنند و دارای اقتصاد و زندگی روستایی پر تراکم است که نیاز زیرساخت در این مناطق را بیشتر می کند.

وی با بیان اینکه حدود ۴۵  درصد از جمعیت سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفری مازندران در روستا زندگی می کنند، افزود: به دلیل جمعیت بالا باید ضریب امنیت عمومی نیز در روستاهای استان افزایش یابد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به پویایی و جریان قوی اقتصاد روستایی در مازندران، اظهار داشت: بنیاد مسکن برنامه های گسترده ای برای توسعه روستایی در استان در پیش گرفته است.

شاملو با بیان اینکه امسال ۱۵۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در روستاهای مازندران اعتبار تعیین شده است، گفت: امسال برای ایمن سازی معابر روستایی مازندران نیز ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

وی افزود: با توجه به نگاه جدی دولت در توسعه مناطق روستایی پیش بینی می کنیم که تمامی این اعتبار ۳۰ میلیاردی تخصیص و توزیع شود.

به گفته معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال گذشته نیز ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی روستاها مازندران و دیواره سازی رودخانه های درون مناطق روستایی هزینه صرف شد.

print

پاسخی بگذارید