گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱:۵۵ :: ۱۳۹۸/۱۲/۰۶

چه کسی باورش می شود بهنوش بختیاری برای بارگذاری یک ویدئوی تبلیغاتی فقط برای سه روز در صفحه اینستاگرامی اش ۲۰ میلیون می گیرد؟

مصطفوی- مرداد همین امسال بود که در یک گزارش مفصل سراغ چند چهره معروف مثل بهنوش بختیاری، پوریا پورسرخ، رامبد جوان و … رفتیم تا قیمت انتشار یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام‌شان را دربیاوریم. گزارشی که عدد و رقم هایش شوکه مان کرد. چه کسی باورش می شود بهنوش بختیاری برای بارگذاری یک ویدئوی تبلیغاتی فقط برای سه روز در صفحه اینستاگرامی اش ۲۰ میلیون می گیرد؟ این ماجرا آن موقع سر و صدای زیادی به پا کرد و گذشت اما روز گذشته خانم بازیگر  همه را شوکه کرد. بختیاری که حتی زمان تبلیغات انتخاباتی دست از کاسبی اینستاگرامی اش بر نداشته بود دیروز در یک آگهی عجیب از فواید یک شربت گیاهی در درمان بیماری‌های مختلف گفت. او در میان صحبت‌های خود به تأثیر این محصول بر پیشگیری ازبیماری هایی از جمله   کرونا هم اشاره و ادعا کرد که این محصول برای پیشگیری از این ویروس که همه را درگیر کرده، مؤثر است! این پست کلی انتقاد را روانه صفحه شخصی او کرد و… گزارش مفصلی از سابقه او در انتشار  آگهی های پرحاشیه نوشته ایم که در صفحه سینما و تلویزیون (۶) می توانید آن را بخوانید.
* «هزینه ۱۳ میلیون دلاری برای دیدار سه ساعته» رئیس جمهور آمریکا دیروز  به شهر احمدآباد هند رسید. دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه به شهر احمد آباد رسید که در غرب ایالت گجرات، زادگاه نارندرا مودی، نخست وزیر هندوستان، واقع است. ترامپ برای سفر به گجرات از جاده‌ای عبور کرد که در دو طرف آن حلبی آبادهای زیادی وجود دارند و دولت هند نیز به سرعت دور این مناطق فقیرنشین را دیوارکشی کرده بود اما ترامپ در همین شهر فقیرنشین هم دست از کاسب کاری اش برنداشت و در سخنرانی در بزرگ ترین استادیوم کریکت بر آمادگی کشورش برای فروش تجهیزات نظامی به هند تاکید کرد. یکی از مهم ترین درخواست‌های ترامپ در سفر به هند، دسترسی بیشتر شرکت‌های آمریکایی به بازار شیر و لبنیات هند و کاهش کنترل قیمت دارو توسط مقام‌های دهلی نو است و… مشروح این خبر را در صفحه بین‌الملل (۳) بخوانید.

روزنامه خراسان

print

برچسب ها: , ,

پاسخی بگذارید