تاریخ: ۱۵:۴۷ :: ۱۳۹۷/۱۱/۲۸

سخنگوی قوه قضائیه اسامی برخی متهمان پرونده دادگاه‌های ویژه و محکومیت‌های آن را اعلام کرد

به گزارش اقتصاد شمال ،اسامی متهمین دادگاه‌های ویژه و میزان محکومیت آنها به شرح ذیل است:

-عبدالرضا کاظمیان فرزند محمدرضا، صراف به اتهام اخلال در نظام پولی و ارزی کشور به ۲۰ سال حبس و رد مال محکوم شده است.

-حسین حاجی پور جنکانلو سهامدار شرکت حمل و نقل تیزر تراس اربا به اتهام اخلال در نظام پولی و ارزی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به ۵ سال حبس و ضبط اموال تحصیل شده از این طریق محکوم شده است.

-بهزاد بهرامی فرزند احمد، صراف به اتهام مشارکت در نظام پولی و ارزی به صورت عمده به ۱۰ سال حبس و پرداخت به مبلغ ۲ میلیون ریال محکوم شده است.

-احسان صفوی امیر، صراف به ۱۰ سال حبس و دو ملیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

-جلیل رکنی زاده فرزند ناصر، صراف به اتهام مشارکت در اخلال نظام پولی و ارزی به ۱۲ سال حبس و ضبط مال تحصیل شده از این راه محکوم شده است.

-نقی نوری فرزند محمد، مدیر صرافی اعتماد به اتهام شرکت در اخلال نظام پولی و ارزی به ۱۱ سال حبس و ضبط اموال محکوم شده است.

-ابوالفضل انصاری پیرسرایی فرزند داوود مدیر صرافی به ۱۰ سال حبس و محرومیت از فعالیت دولتی محکوم شده است.

-فرشاد زرین قلم مدیر صرافی به اتهام شرکت در اخلال نظام ارزی و پولی به ۱۰ سال حبس، محرومیت از خدمات دولتی و ضبط اموال تحصیل شده از این طریق محکوم شده است.

-فرشاد انصاری فرزند مسعود، صراف به ۱۰ سال حبس، محرومیت از خدمات دولتی و ضبط اموال محکوم شده است.

-محمد میرزایی فرزند اباذر، مدیر صرافی به ۱۱ سال حبس، محرومیت از خدمات دولتی و ضبط مبلغ مندرج در کیفرخواست و مبلغ تحصیل شده از این راه محکوم شده است.

-مهیار دشتی فرزند محمد پاشا به اتهام اخلال در نظام پولی و ارزی به ۸ سال حبس، محرومیت از خدمات دولتی و ضبط اموال محکوم شده است.

-علیرضا فلاح اشتهری فرزند احمد به ۲ سال حبس و پرداخت ۳ میلیارد ریال جزایی نقدی محکوم شده است.

-دومان سهند فرزند اصغر، مدیرعامل شرکت دومان توکان به اتهام اخلال در نظام پولی و ارزی به ۲۰ سال حبس، محرومیت از خدمات دولتی و استراد وجه محکوم شده است.

-علی اکبر امارت ساز به ۲۵ سال حبس محکوم شده است.

محسنی اژه‌ای در رابطه با اجرایی احکام شلاق برای متهمین شرکت دومان توکان در انظار عمومی، گفت: انظار عمومی را اجرای احکام مشخص می‌کند.

ایسنا

print

پاسخی بگذارید