مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد
تاریخ: ۱:۱۲ :: ۱۳۹۸/۰۱/۰۵

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندرانگفت : هزار و ۵۰۰ نفرشب مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران،مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان گفت: از ۲۷ اسفند سال گذشته تا سوم فروردین هزار و ۵۰۰ نفرشب مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند. حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی اظهار کرد: همزمان با سال‌نور طرح آرامش بهاری در ۳۰۰ مکان مذهبی مازندران اجرا شده است.
وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در ۵۰ مسجد و در ۳۰۰ آستان مقدس امامزاده و بقعه متبرکه مازندران در حال اجراست، افزود: از ۲۷ اسفند سال گذشته تا سوم فروردین هزار و ۵۰۰ نفرشب مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: از زمان آغاز سفرهای نوروزی حدود ۵۰ هزار مسافر از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه مازندران بازدید کردند و از خدمات اوقاف در این اماکن متبرکه بهره‌مند شدند.
حیدری با بیان اینکه حضور در اماکن متبرکه و امام‌زادگان یکی از اولویت‌های مسافران و گردشگران نوروزی در مازندران به‌شمار می‌رود، افزود: همه‌روزه شاهد حضور پرشور مسافران و زائران بسیاری در بقاع متبرکه استان هستیم که این مسأله نشان دهنده ارادت و عشق مردم به خاندان اهل بیت است.
وی با تأکید بر اینکه اوقاف آماده خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به گردشگران نوروزی است، ادامه داد: بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان ظرفیت بالایی برای رونق گردشگری مذهبی دارند.

print

پاسخی بگذارید