فرماندار چالوس اعلام کرد

فرماندار چالوس از اختصاص حدود 15میلیارد تومان برای اجرای طرح چهار خطه شدن جاده چالوس (کندوان ) خبر داد.

به گزارش اقتصاد شمال ،عملیات اجرایی طرح چهارخطه شدن جاده چالوس (کندوان ) به طول حدود 20 کیلومتر با هدف رفع مشکل ساکنان این منطقه در زمان یکطرف شدن آن، با پیش بینی حدود 80 میلیارد تومان در ماه گذشته آغاز شده بود.
محمدناصر زندی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از این میزان اعتبار حدود 15 میلیارد تومان آن ماه جاری ابلاغ و در اختیار پیمانکار مربوط قرار گرفته است.
وی همچنین به وجود موانع در مسیر اجرای این طرح اشاره کرد و ادامه داد: روز گذشته با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان ، مسئولان منابع طبیعی و آبخیزداری ، امور توزیع برق و گاز موانعی مانند وجود تیرک های برق ، تاسیسات گازرسانی و نیز محدودیت فضا برای دپوی ضایعات حاصل از برداشت خاک از سوی پیمانکار مطرح و برای حل آن تصمیمات اتخاذ شده است.
فرماندار چالوس ابراز امیدواری کرد با حل این مشکلات و تخصیص اعتبار روند عملیات اجرایی این طرح شتاب گیرد و بخشی از دغدغه مسئولان و روستائیان حوالی این مسیر هنگام یک طرف شدن آن در روزهای پایانی هر هفته با حضورچشمگیر مسافران و گردشگران برطرف شود.
پلیس راه کشور آخر هر هفته و در اکثر روزهای تعطیل برای روان سازی تردد خودروهای مسافران و گردشگران به غرب استان مازندران جاده کندوان را یک طرفه اعلام می کند.
یکطرفه شدن جاده چالوس از منطقه مرزن آباد در روزهای تعطیل و پایانی هفته مشکلات زیادی را برای اهالی بیش از 30 روستا حاشیه این منطقه به همراه دارد که این امر همواره مورد اعتراض اهالی و مسئولان این منطقه بوده است.
از طول مسیر حدود 170 کیلومتری جاده کرج – چالوس (کندوان ) حدود 80 کیلومتر جزو حوزه استحفاظی شهرستان گردشگرپذیر چالوس است.
منبع:ایرنا

print

پاسخی بگذارید