تاریخ: ۱۶:۳۷ :: ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
اعلام برنده جایزه جشنواره کارت هدیه اقتصاد نوین

جوایز برندگان نهمین دوره جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین - بهار ۹۷ به برندگان آن اهدا شد.

در نهمین دوره جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین که با استقبال خوب مشتریان همراه بود یک جایزه پانصد میلیون ریالی و پنجاه جایزه پنج میلیون ریالی به قید قرعه به دارندگان کارت‌های هدیه این بانک اهدا شد.

جایزه ویژه پانصد میلیون ریالی این دوره از جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین به عرفان میرزایی نوجوان ۱۳ ساله تهرانی تعلق گرفت که این جایزه طی مراسمی با حضور مدیران ارشد این بانک به وی اهدا شد.

گفتنی است جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین به صورت فصلی برگزار و در پایان هر فصل دارندگان کارت‌های هدیه این بانک با حداقل مانده ۲۵۰ هزار ریال، در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

در همین راستا، دهمین دوره این جشنواره تا پایان تابستان ۹۷ ادامه خواهد داشت که برندگان آن در مهر ماه سال جاری معرفی خواهند شد.

مشتریان گرامی می‌توانند برای آگاهی از شرایط جشنواره و مشاهده امتیاز کارت‌های خود به آدرس اینترنتی https://micard.enbank.ir و یا بخش جشنواره کارت هدیه در تارگاه اصلی بانک به آدرس اینترنتی www.enbank.ir مراجعه نمایند و با ثبت شماره ۱۶ رقمی کارت هدیه در قسمت محاسبه امتیاز، در صورت برنده بودن، نوع جایزه و در غیر این صورت، امتیاز فعلی کارت هدیه مورد نظر را مشاهده نمایند.

همچنین کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک با شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ پاسخگوی سوالات هموطنان عزیز در این رابطه هستند.

print

پاسخی بگذارید