تاریخ: ۲۲:۳۵ :: ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
افتتاح بیش از 17 میلیارد تومان پروژه فرودگاهی در گلستان

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان اعلام کرد: همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان طرح های فرودگاهی به ارزش 174 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، رامین آذری روز یکشنبه اظهار داشت: فردا در جریان سفر رییس جمهوری، وزیر راه و شهرسازی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به گلستان از پروژه های آماده افتتاح فرودگاه گرگان بهره برداری می شود.
وی اضافه کرد: پروژه های فرودگاهی استان با حضور رییس جمهوری در قالب ویدیو کنفرانس افتتاح خواهد شد.
مدیرکل فرودگاه های استان گلستان ارزش پروژه های قابل افتتاح فرودگاه گرگان را 174 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این پرژه ها شامل نصب سامانه های ILS و DVOR توسط متخصصان بومی، نصب چراغ های اپروچ، تطویل باند به میزان 300 متر با قابلیت پذیرش تمام انواع هواپیما و استریپ سازی است.
آذری افزود: فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ پروژه 130 میلیارد ریالی توسعه اپرون، به مساحت 15 هزار مترمربع و محوطه سازی فرودگاه گرگان به زمین زده می شود.
استان گلستان با حدود یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارای 2 فرودگاه در شهرستان های گرگان و کلاله است.
حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه که تعدای از وزرا و معاونین رئیس جمهوری هستند، فردا (دوشنبه) با سفر به استان گلستان ضمن حضور و سخنرانی در جمع مردم گنبدکاووس در شرق این استان، راه های توسعه و پیشرفت استان را بررسی و تعداد بسیاری از پروژه های عمرانی و اقتصادی در زمینه های مختلف را افتتاح می کنند.

print

پاسخی بگذارید