امام جمعه آستارا
گروه: مذهبی / ویژه
تاریخ: ۱۴:۵۲ :: ۱۳۹۸/۰۳/۳۱

امام جمعه آستارا گفت: وضعیت حجاب در این شهرستان و شهرهای مختلف نامناسب است و نیروهای آتش به اختیار و افراد انقلابی برای مقابله با مصادیق بدحجابی، وارد میدان شوند.

سرویس مذهبی اقتصادشمال ،حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه در مصلای آستارا افزود: در کنار برخی مسئولان متعهد و دلسوز، تعدادی از مسئولان نیز متاسفانه در برابر پدیده بدحجابی منفعل هستند و به وظیفه خود عمل نمی کنند و باید جوانان انقلابی برای رفع این معضل، وارد عمل شوند.

وی ادامه داد: نیازهای دینی در اولویت زندگانی بشر است و تامین آنها و تبلیغات لازم، دغدغه مهم دولت است و دستگاه های دینی نظیر اداره تبلیغات اسلامی ضمن حفظ همکاری و تعامل با سایر نهادها و اداره ها، از دخالت در امور و حوزه کاری یکدیگر اجتناب کنند.

امام جمعه آستارا مقاومت ملت را برای طی گام دوم انقلاب و پیروزی در برابر استکبار جهانی لازم دانست و پاسخ مقام معظم رهبری به نخست وزیر ژاپن مبنی بر منع مذاکره با آمریکا را نشانه عزت و عظمت ایران اسلامی و جایگاه رفیع رهبری نظام عنوان کرد.

وی با اشاره به قطعی مکرر آب در شهر آستارا و روستاهای تابعه، تامین آب برای این شهرستان گردشگرپذیر را ضروری دانست و مردم را به صرفه جویی و مدیرت مصرف توصیه کرد.

حافظ نیا گفت: زمانبندی عملیات اجرایی سد لاستیکی آستارا سپری شده و برای تامین آب مورد نیاز این شهرستان، به چند سد دیگر نیز نیاز است و از مسئولان انتظار می رود با تکمیل سریع سد لاستیکی، بخشی از مشکلات کم آبی و بی آبی را برطرف کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید