مدیرعامل بانک مسکن خبر داد
تاریخ: ۱۲:۲۴ :: ۱۳۹۷/۰۸/۰۳

مدیرعامل بانک مسکن گفت: با وجود التهابات اقتصادی حجم پرداخت تسهیلات تازه در بخش مسکن در ۶ ماه نخست امسال ۳۸ درصد رشد کرد.

 به گزارش اقتصاد شمال ، به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، هیبنا، ابوالقاسم رحیمی انارکی اظهار داشت: مجموعه مدیران، روسای ادارات، کارشناسان و کارمندان بانک مسکن ماموریت دارند در ماه های باقی مانده از سال ۹۷ برای تطبیق با شرایط جدید اقتصادی یک ماموریت محوری را به طور کامل به سرانجام برسانند.

مدیرعامل بانک مسکن درباره ماموریت سازمانی بانک تا پایان سال ۹۷ گفت: بهره وری اولویت اول خانواده بانک مسکن برای ماه های پیش رو تعریف شده است که بر اساس آن مجموعه نیروی انسانی تنها بانک عامل در نظام تامین مالی مسکن لازم است با مجموعه ای از اقدامات در چارچوب بهره وری علاوه بر حفظ منابع نسبت به افزایش منابع در اختیار بانک مسکن اقدام کند.

وی تصریح کرد: در این همایش، از یک برنامه ۷ محوری برای تحقق اهداف مرتبط با افزایش بهره وری در بانک مسکن از سوی مدیران ستادی برای مدیران استانی بانک رونمایی می شود. بر اساس این برنامه پرسنل بانک مسکن در سطوح مختلف آموزش های فراگیر برای بهره وری فرا خواهند گرفت.

رحیمی انارکی با بیان اینکه بانک مسکن در دو حوزه جذب منابع و پرداخت تسهیلات در نیمه اول امسال به رغم فشارهای اقتصادی توانست روند رو به رشد را ثبت کند، افزود: التهابات در بازار های ارز، سکه، طلا، مسکن و خودرو از یک سو و همچنین فشارهای بین المللی و تحریم های ظالمانه از سوی دیگر، اقتصاد کشور را در نیمه اول امسال تحت تاثیر قرار داد اما تدبیر و تلاش شما مدیران بانک و همکاری و همراهی سایر نیروهای سازمانی بانک مسکن در ۶ ماهه اول امسال باعث شد مسیر تامین مالی بخش مسکن و ساختمان با موفقیت از این التهابات عبور کند.

مدیرعامل بانک مسکن افزایش بیش از ۳۸ درصدی حجم پرداخت تسهیلات تازه در بخش مسکن (معادل ۹ هزار میلیارد تومان) را نتیجه این تلاش ها دانست.

رحیمی انارکی با اشاره به اینکه بانک مسکن در طول همه سال های اخیر وارد مسابقه مخرب نرخ سود بانکی نشد، گفت: ما همواره به نرخ مصوب شورای پول و اعتبار پایبند بوده و هستیم. این تعهد تکلیف شما مدیران استانی را برای نوآوری در جذب منابع سنگین تر می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به گزارش ارزیابی عملکرد بانک اشاره کرد و گفت: در این گزارش ۴۰ شاخص مبنای ارزیابی بانک قرار گرفت که در ۱۸ شاخه تحقق بیش از ۷۰ درصدی اهداف اتفاق افتاده است.

مدیرعامل بانک مسکن در پایان سخنرانی خود در روز اول این همایش، تاکید کرد: ماموریت بهره وری بسیار مهم خواهد بود.

print

پاسخی بگذارید