تاریخ: ۲۳:۲۵ :: ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
افزون بر یک میلیارد ریال جریمه چهار پرونده قاچاق گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه یک میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریالی چهار پرونده قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش اقتصادشمال ،منصور انصاری  افزود: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین بازرسی از خودروهای عمومی محور اردبیل به آستارا به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و طی بازرسی از آن تعداد ۱۷۶ عدد تسمه تایم قاچاق کشف کردند.
وی تصریح کرد: با رسیدگی به این پرونده، متخلف علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت بیش از ۹۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

**محکومیت برای پرونده قاچاق ارز
انصاری در ادامه با اشاره به کشف حدود پنج هزار دلار بدون اخذ مجوز قانونی در استان تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی سراوان حسب گزارش عوامل هنگ مرزی از فردی در حومه رشت حدود پنج هزار دلار ارز قاچاق کشف کردند که در همین راستا پرونده در دستور کار شعبه تخصصی قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.
وی بیان کرد: متخلف علاوه بر ضبط ارز ، به پرداخت بیش از ۶۷۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

**محکومیت برای پرونده قاچاق ادکلن
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان همچنین گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی طی بازرسی از یک انبار تخلیه بار تعداد ۲۲۸ عدد ادکلن خارجی قاچاق کشف کردند و متخلف علاوه بر ضبط و امحای کالای مکشوفه به پرداخت بیش از ۱۸۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

**محکومیت برای قاچاق پرونده قرص های بدنسازی قاچاق
انصاری گفت: همچنین ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز از فردی که اقدام به ورود غیرقانونی ۱۴ کارتن قرص بدنسازی کرده بودند، مقدار زیادی قرص و پودر قاچاق کشف و متخلف را به پرداخت بیش از ۲۳۰ میلیون ریال محکوم کردند.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید