تاریخ: ۱۵:۲۹ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۰

یک خبرنگار حوادث در صفحه توییتر خود از سخنان مسعود استاد در جمع خبرنگاران در دادسرای جنایی نوشت.

سرویس حوادث اقتصادشمال ،به  نقل از خبرآنلاین، شاهد حلاج خبرنگار حوادث با نوشتن پیام‌هایی در صفحه توییتر خود، بخشی از سخنان و افشاگری‌های برادر میترا استاد را منتشر کرد. او نوشت:

با وجود اینکه پرونده قتل میترا استاد به دست نجفی به دادگاه کیفری استان تهران رفته است، برادر مقتول (مسعود استاد) به دادسرای جنایی آمده بود و دلیل آمدن خودش را شکایت از یکی از وکلای پرونده و به خاطر طرح ادعای مهدورالدم بودن مقتول عنوان کرد. البته مسعود استاد مدعی شد که از امروز افشاگری را شروع می‌کند و چیزهایی را هم در مورد ارتباط نجفی با زنان مختلفی مطرح کرد، اما برخلاف ادعایش که همه حرف‌هایم با سند و مدرک است، سندی به خبرنگاران جنایی ارائه نداد و فقط به طرح ادعاها ادامه داد.

از او در مورد ماجرای تدریسش در مدرسه تیزهوشان دخترانه پرسیدم، به طور کل تکذیب نکرد و تقریبا تمام ماجرا را تایید کرد، جز قسمتی که در مورد خانه‌ای در کوی فراز است و در این مورد گفت که هیچ وقت به کوی فراز نرفته است چه برسد به اینکه به خانه‌ای در آن جا رفته باشد.

مسعود استاد همچنین گفت که تقاضای برگزاری دادگاه علنی دارد و در آن دادگاه حرف‌هایی برای زدن خواهد داشت، این در حالی است که سمت رسمی در پرونده ندارد و اولیای‌دم پرونده که حق شکایت دارند پدر و مادر و فرزند میترا استاد هستند.

او در ادامه گفت که در حال حاضر خواهرزاده‌اش (فرزند مقتول) پیش او زندگی می‌کند و طبق وصیت خواهر می‌خواهد حضانت او را به عهده بگیرد. همچنین گفت که خواهرزاده‌اش شب‌ها کابوس می‌بیند و به آغوش او پناه می‌آورد برای همین تصمیم دارد او را نزد روانپزشک ببرد.

استاد همچنین گفت تا دو هفته دیگر جلسه محاکمه نجفی در دادگاه کیفری استان برگزار خواهد شد اما هنوز زمان دقیق محاکمه مشخص نیست.

او در مورد حرف‌هایی که زده می‌شود گفت: حرف‌ها درباره جنایات بزرگتر از قتل هستند و بیان این موضوعات بدون اثبات ادعا، پشت سر فردی که دستش از دنیا کوتاه است کار ناجوانمردانه و دور از شرافت است.

در بخش دیگری از گفته‌هایش نیز بیان کرد: بر فرض ثابت شود که من آدم فاسد و نالایقی هستم که چنین نیست. مثلا حرف‌هایی که در مورد ماجرای مدرسه یا استخدامم در دوره شهرداری نجفی می‌زنند درست نیست. من سالها درس خوانده‌ام و با سمت کارشناس جذبشهرداری شدم.

print

پاسخی بگذارید