گروه: مذهبی
تاریخ: ۲۰:۱۶ :: ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
امام جمعه تالش معرفی شد

آئین معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی نورزاد به عنوان امام جمعه تالش، با حضور مسئولان استانی، محلی و جمعی از اهالی در این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ایرنا روز شنبه در آئین معارفه امام جمعه جدید تالش در سالن اجتماعات اداره ارشاد این شهرستان، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گیلان گفت: مقام معظم رهبری تاکید به حضور جوانان در نماز جمعه دارند و استفاده از نظرات و اندیشه‌های آنان در دستور کار این نهاد قرار دارد.

حجت الاسلام ولی عادلی تاکید کرد: ائمه جمعه به‌ عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب باید امور دینی، فرهنگی و آموزشی در سطح شهرستان‌ها را دنبال کنند و در این راه نیز از مشورت صاحب‌نظران بهره گیرند.

وی ادامه داد: از وطایف ائمه جمعه بیان مشکلات مردم از تریبونی است که در اختیار دارند و باید از این فرصت برای بیان معضلات جامعه استفاده کنند.

در ادامه این آئین، مجتبی نورزاد به عنوان امام جمعه تالش معرفی و از زحمات حجت الاسلام امین نقدی امام جمعه قبلی این شهرستان قدردانی شد.

حجت الاسلام نورزاد در بدو ورود به تالش از سوی مسئولان و جمعی از اهالی استقبال شد و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام رفیع آنان ادای احترام کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و حدود ۴۰ درصد جمعیت این شهرستان را اهل سنت تشکیل داده است.

print

پاسخی بگذارید