تاریخ: ۲۲:۲۸ :: ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها در ۵۵ شهر گیلان برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان اعلام کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها از اهمیت خاصی برخوردار است و در ۲ هزار و ۱۸۶ روستا و ۵۵ شهر این استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمود قاسم نژاد عصر چهارشنبه در جلسه معارفه معاون فرماندار آستارا در فرمانداری این شهرستان گفت: در قالب انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای گیلان در شهر رشت ۱۱ نفر، در پنج شهر هفت نفر و در ۴۹ شهر پنج نفر انتخاب خواهند شد و مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مشارکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: زمینه برگزاری انتخابات الکترونیکی در گیلان فراهم است و هیات های نظارت و اجرایی در بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی، با دقت نظر و بدون در نظر گرفتن مسائل حزبی عمل کنند.

معاون استاندار گیلان در بخش معارفه معاون سیاسی فرماندار آستارا نیز گفت: بررسی مسائل مرزی، تعامل با مدیران دستگاه های دولتی و نیروهای نظامی و امنیتی و ارتباط سازنده با سازمان های مردم نهاد، از اولویت های کاری معاونان سیاسی فرمانداری هاست.

در پایان این جلسه سعید میرقربانی با حکم استاندار گیلان به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا معرفی و از سامان ساسانیان به جهت ۲ سال تلاش در این مسئولیت قدردانی شد.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و و روستاها در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و مسئولان برای جلوگیری از خطر شیوع کرونا، بر رعایت پروتکل های بهداشتی در همه پرسی پیش رو تاکید می کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۲ شهر و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

print

پاسخی بگذارید