تاریخ: ۱:۲۴ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
انتشار عکس خصوصی برای انتقام

مرد جوان به خاطر اختلافات خانوادگی عکس‌های خصوصی بستگانش را در فضای مجازی منتشر کرد.

سرویس حوادث اقتصادشمال:زن ۲۵ ساله‌ای مدتی قبل به پلیس مراجعه کرد و از انتشار تصاویر خصوصی‌اش در شبکه‌های مختلف مجازی بویژه اینستاگرام خبر داد. بدنبال این شکایت کارآگاهان پلیس فتا وارد عمل شده و تحقیقات آغاز شد. درحالی که بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت کارآگاهان با شکایت مشابه دیگری مواجه شدند. در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که شاکی‌های هر دو پرونده با هم فامیل هستند.
در ادامه تحقیقات کارآگاهان دریافتند فردی ناشناس با دسترسی به حریم خصوصی این خانواده در فضای مجازی با سوء‌استفاده از هویت و تصاویر آن‌ها اقدام به ایجاد حساب‌های کاربری و صفحات شخصی مجعول در شبکه‌های مجازی کرده و از طریق این صفحات شخصی مجعول، تصاویر آن‌ها را منتشر کرده است. درنهایت هویت متهم ۳۵ ساله که از بستگان شاکی‌های پرونده بود شناسایی و با هماهنگی بازپرس دادسرای ناحیه ۳۱ تهران، متهم در خانه‌اش دستگیر شد.
سرهنگ تورج کاظمی – رئیس پلیس فتای تهران بزرگ – با اعلام این خبر گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد به واسطه رابطه خانوادگی به صفحات خصوصی و شخصی آن‌ها در اینستاگرام دسترسی داشته و اقدام به جمع‌آوری تعدادی از عکس‌های خصوصی آن‌ها کرده است.
با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر و متهم روانه زندان شد.
منبع:ایران
print

پاسخی بگذارید