فیاض بخش مدیر روابط عمومی اوقاف مازندران اعلام کرد
گروه: اجتماعی / ویژه
تاریخ: ۱۴:۲۳ :: ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
انعکاس ۵۰۰ خبر مرتبط با وقف در رسانه ها /اجرای عناوین مختلف برنامه ها

محمود فیاض بخش مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف مازندران از رسانه ها برای پوشش مناسب برنامه های دهه وقف تشکر کرد واز انعکاس بیش از ۵۰۰ خبر توسط رسانه های مکتوب و مجازی در مازندران خبر داد و اظهار داشت : ۱۰ مستند تصویری در قالب ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف تولید شد.

سرویس سردبیری اقتصاد شمال:وی ادامه داد: دهه وقف فرصتی مناسب برای ارائه گزارش عملکرد و فعالیت های مجموعه اوقاف مازندران به جامعه می باشد.
فیاض بخش  با بیان اینکه در دهه وقف امسال برنامه های مطلوبی برگزار شد، افزود: اجرای امینانه نیت واقف از مهم ترین برنامه های اجرایی در دهه وقف بوده است که به شکل مطلوب در شهرهای استان برگزار شده است.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه  مازندران با اشاره به فعالیت در حوزه رسانه و حضور خبرنگاران در برنامه های دهه وقف، عنوان کرد: در دهه وقف امسال بیش از ۱۰۰ خبر توسط روابط عمومی اداره کل اوقاف مازندران تولید و در سایت روابط عمومی بارگذاری شده است.
وی از انعکاس بیش از ۵۰۰ خبر توسط رسانه های مکتوب و مجازی در مازندران خبر داد و گفت: ۱۰ مستند تصویری در قالب ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف و تولید مستند «وقف احسان ماندگار» از سوی کارشناسان روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران صورت گرفته است.
وی با اشاره به فعالیت اوقاف مازندران در دهه وقف در صدا و سیمای مازندران، بیان کرد: حجت الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگوی ویژه خبری سیمای تبرستان، برنامه زنده وقف و خانواده و برنامه های مختلف رادیویی بمناسبت دهه وقف حضور پیدا کرد.
فیاض بخش تصریح کرد: تهیه مستند از واقفان خیراندیش و معرفی موقوفات و بقاع متبرکه شاخص استان از سوی صدا و سیمای مرکز مازندران از دیگر برنامه های دهه وقف در مازندران بوده است.

print

پاسخی بگذارید