تاریخ: ۱۴:۳۳ :: ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
اهدای ۷۰۰ بسته تحصیلی موقوفات بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع ۷۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندران خبر داد و گفت: در راستای طرح مهر تحصیلی ۴۶۰ بسته تحصیلی برای مقطع ابتدایی و ۲۴۰ بسته تحصیلی برای مقطع متوسطه تهیه و توزیع شده است.

اهدای ۷۰۰ بسته تحصیلی موقوفات بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندرانمدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع ۷۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندران خبر داد و گفت: در راستای طرح مهر تحصیلی ۴۶۰ بسته تحصیلی برای مقطع ابتدایی و ۲۴۰ بسته تحصیلی برای مقطع متوسطه تهیه و توزیع شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در گفت‌وگویی در خصوص اجرای طرح مهر تحصیلی در استان، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، بسته‌های تحصیلی به دانش‌آموزان از محل عوائد موقوفات مازندران اهدا می‌شود.
وی افزود: عواید موقوفات حوزه تحصیل و کمک به دانش‌آموزان در راستای طرح مهر تحصیلی و اجرای نیت واقف هزینه و بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: تمامی عواید موقوفات استان بر اساس نظر واقف در وقف نامه عمل می شود و هیچ گونه انحرافی در آن وجود ندارد.
حیدری با بیان این اینکه وقف‌های جدید با نیات مرتبط با کمک به دانش آموزان و دانشجویان ایجاد شود، تصریح کرد: این طرح هر ساله با هدف محرومیت‌زدایی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت صورت می‌پذیرد که در تلاشیم حتی یک دانش‌آموز از تحصیل محروم نباشد و یا در روند تحصیل دچار مشکل نشود.
وی از توزیع ۷۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندران خبر داد و گفت: در راستای طرح مهر تحصیلی از محل عوائد موقوفات ۷۰۰ بسته تحصیلی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: در راستای طرح مهر تحصیلی ۴۶۰ بسته تحصیلی برای مقطع ابتدایی و ۲۴۰ بسته تحصیلی برای مقطع متوسطه تهیه و توزیع شده است.
حیدری در پایان با اعلام اینکه همه جامعه باید از ثمرات و برکات وقف برخوردار شوند، گفت: هر فردی در ترویج فرهنگ وقف گام موثری بردارد از ثواب وقف برخوردار می‌شود؛ که بهتر است همه در ترویج فرهنگ وقف گام جدی و اساسی برداریم.
انتهای پیام/

print

پاسخی بگذارید