گروه: اقتصادی
تاریخ: ۱۰:۱۶ :: ۱۳۹۹/۰۱/۳۱

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: رزمایش ضیافت همدلی به‌منظور لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت کمک مومنانه به نیازمندان جامعه با هدف ترویج روحیه انفاق و نوع‌دوستی در مازندران اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی از اجرای رزمایش «ضیافت همدلی» در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران خبر داد و اظهار کرد: این طرح همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان جهت کمک به نیازمندان جامعه در استان برگزار خواهد شد.
وی هدف از اجرای رزمایش ضیافت همدلی را حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی دانست و افزود: با اجرای رزمایش ضیافت همدلی بسته‌های معیشتی از محل موقوفات مرتبط، بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و مراکز افق آستان مقدس امامزادگان مازندران خریداری و بین مددجویان در شهرهای مختلف استان توزیع می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: رزمایش ضیافت همدلی به‌منظور لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت کمک مومنانه به نیازمندان جامعه با ترویج روحیه انفاق و نوع‌دوستی اجرا خواهد شد.
حیدری تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه در کنار کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر را از جمله محورهای رزمایش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا حمایت از محرومان و مستضعفان ضرورت دارد و از این‌رو باید فرهنگ نوع‌دوستی، انفاق و مساوات را در بین جامعه گسترش داد.
وی تصریح کرد: درصدد هستیم با تبلیغ همه‌جانبه فرهنگ مواسات و بخشش و ایجاد زمینه مشارکت عمومی برای خدمت به محرومین و مستمندان، خدمت قابل‌توجهی به اقشار کم برخوردار ارائه نموده و با تأمین آذوقه و سبد غذایی نیازمندان، خدمتی به این عزیزان کنیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در راستای اجرای رزمایش ضیافت همدلی بسته‌های غذایی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، سویا، روغن، پنیر، خرما و… در قالب بسته‌های معیشتی بین مددجویان توزیع خواهد شد.
حیدری تصریح کرد: یکی از برنامه‌های امسال اوقاف مازندران توزیع نان رایگان بین مددجویان است و با چندین نانوایی در استان صحبت‌هایی انجام شده است تا نان رایگان در اختیار مددجویان قرار گیرد.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید