به منظور فعالیت در بخش گردشگری بندر امیرآباد صورت گرفت
تاریخ: ۲۳:۵۹ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۱

ایرانی های مقیم آلمان در صدر هیآتی سرمایه گذار به همراه مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران ، جهت سرمایه گذاری در بخش گردشگری در بندرامیرآباد حضور یافتند.

به گزارش  اقتصاد شمال به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی بندر امیر آباد ؛ معاون دریایی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در این دیدار بندرامیرآباد را متعلق به تمام ایرانیان سراسر دنیا دانست و گفت: این بندر از سرمایه گذاری ایرانیان حاضر در داخل و خارج از کشور  و از ارائه خدمات مطلوب در تسریع و تسهیل امور سرمایه گذاری استقبال خواهد کرد.

 حبیب الله طالبی با بیان اینکه بندرامیرآباد محور گردشگری منطقه محسوب می شود اظهار داشت :مساحت بیش از ۲۵ هکتاری گردشگری که در منتهی الیه اراضی شرقی پسکرانه بندرامیرآباد پیش بینی شده است فرصت مغتنمی را برای سرمایه گذاران بخش گردشگری فراهم می کند تا با سرمایه گذاری در این زمینه توریسم دریایی منطقه را رونق بخشند.

وی در ادامه معرفی ظرفیت های مرتبط با صنعت گردشگری بندرامیرآباد ، به راه های دسترسی و مواصلاتی به این بندر از قبیل جاده های عریض آسفالته ، راه آهن و همجواری با فرودگاه اشاره کرد و یاد آور شد :بندرامیرآباد از تمام زیرساخت های ممکن جهت سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی ، تجاری ، اقتصادی و گردشگری برخوردار می باشد.

 طالبی همچنین با اشاره به اینکه بندرامیرآباد مسئول اجرای طرح گردشگری دریایی در ایام سال از قبیل عید نوروز و فصل تابستان  در منطقه می باشد از برنامه ریزی های مدون جهت اجرای مطلوب این طرح همچون سنوات گذشته با همکاری دستگاه های زیربط در نوروز ۹۸ خبر داد.

آلمانی ها

در پایان این دیدار حاضران با حضور در منطقه عملیاتی از اسکله ها ، اراضی پشتبیانی و توانمندی ها و ظرفیت های تخلیه و بارگیری کالا در بندرامیرآباد  بازدید کردند.

گفتنی است بندرامیرآباد بزرگترین بندر شمال کشور و حاشیه دریای خزر می باشد که به بندر اولین ها در شمال کشور شناخته می شود.

print

پاسخی بگذارید