تاریخ: ۱۳:۵۳ :: ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
بازداشت فرد اهانت کننده به جانباز نخاعی در مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از بازداشت فرد اهانت کننده به جانباز نخاعی بابلسری خبر داد.

حجت الاسلام جواد یوسف پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در واکنش به برخورد نامناسب با یک جانباز گرانقدر در شهرستان بابلسر با ابراز تأسف شدید از وقوع این حادثه گفت: این اتفاق که متأسفانه امروز در شهر بابلسر رخ داده موجب تألم و تأثر فراوان جامعه ایثارگری مازندران شد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بلافاصله شکایت رسمی جهت احقاق حقوق این جانباز عزیز را در دستور کار قرار داد.

او با تشریح اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بلافاصله پس از دریافت شکایت، فرد اهانت کننده به جانباز عزیزمان را بازداشت کردند.

حجت الاسلام یوسف پور گفت: عموم مردم مازندران همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های جانبازان عزیز کشورمان بوده و جامعه ایثارگری و آحاد مردم این استان ضمن محکومیت این اقدام به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به هویت جانبازان و ایثارگران گرانقدر کشورمان وارد شود.

او افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تا احقاق حق کامل این جانباز و برخورد قضایی با خاطیان، این پرونده را پیگیری خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از تماس تلفنی سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با این جانباز بابلسری خبر داد و گفت: پس از وقوع این حادثه، اوحدی ضمن تماس با این جانباز و دلجویی از او دستورات لازم برای پیگیری موضوع را صادر کرد.

print

پاسخی بگذارید