تاریخ: ۱۳:۰۳ :: ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
 بازديد نيروهاي يگان حفاظت هواپيمايي مازندران از نيروگاه نكا

 جمعي از نيروهاي يگان حفاظت هواپيمايي فرودگاههاي مازندران به منظور آشنايي با توانمنديهاي صنعت برق از نيروگاه شهيدسليمي نكا بازديد کردند.

به گزارش اقتصاد شمال عمادی مدیر روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا به بازدید نیروهای یگان حفاظت فرودگاههای مازندرا ن از این نیروگاه اشاره کردو افزود:این بازدید به مناسبت گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و با نگاه به خودباوري و پيشرفت علمي و ارج نهادن به شعار افتخار به گذشته و اميد به آينده برگزار شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس و در راستاي ترويج فرهنگ مديريت مصرف، ابتدا فيلم هايي در خصوص معرفي نيروگاه و مشقات نگهداري، تعميرات، بهره برداري و توليد انرژي در نيروگاه به نمايش در آمدو كارشناسان نيروگاه به تشريح توانمندي ها و دستاوردهاي كاركنان در زمينه بهره برداري و تعميرات و نگهداري واحدهاو موفقيتهاي كسب شده در بخش ساخت داخل و فرايند پيچيده تبديل انرژي مكانيكي به انرژي الكتريكي پرداختند.

عمادی یادآور شد: در پايان بازديدكنندگان بعد از بازديد تأسيسات نيروگاه بخاري و استماع توضيحات كارشناسان از نزديك با نحوه فعاليت كاركنان و مراحل توليدبرق آشنا شدند.

print

پاسخی بگذارید