جمعی از مدیران کل دامپزشکی استان های سراسر کشور امروز با حضور در بندرامیرآباد از قابلیت ها و توانمدی های این بندر بازدید کردند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال به نقل از  واحد اطلاعات واخبار روابط عمومی ؛ معاون دریایی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در جمع بازدیدکنندگان با مثبت ارزیابی کردن این دیدار در راستای تعامل دوسویه سازمان دامپزشکی با سازمان بنادرودریانوردی گفت بندرامیرآباد بندری لجستیکی و استراتژیکی در شمال کشور می باشد که توانست با مدرن ترین تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا رکورد کم نظیری از آغاز سال جاری تا کنون در این بخش به ثبت برساند.

مهندس حبیب اله طالبی با اشاره به اینکه زمان انتظار تخلیه و بارگیری شناورهای حامل غلات و دیگر کالاها در بندرامیرآباد در حداقل زمان ممکن و مطابق با استانداردهای تعریف شده است ، اظهار داشت سهم نخست بندرامیرآباد در تمامی شاخص های اقتصادی در بنادر شمالی کشور موجب جذب صاحبان کالا و رونق اقتصاد منطقه شده است.

وی به تنوع کالاهای وادراتی و صادراتی در بندرامیرآباد اشاره و خاطرنشان کرد تعامل چند جانبه سازمان بنادر ، سازمان دامپزشکی ، سازمان استاندارد وگمرک در تسریع امور بازرگانی مشتریان و صاحبان کالا و سرمایه می تواند بندرامیرآباد را به اهداف اقتصادی خود جهت رونق تولید در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی سوق دهد.

معاون دریایی بندرامیرآباد همچنین با بیان ظرفیت های بندری ، لجستیکی ، دریایی و سرمایه گذاری و تشریح امکانات موجود ، به سوالات بازدیدکنندگان در حوزه های مختلف پاسخ داد.

در حاشیه این بازدید دکتر رضوانی مدیرکل دامپزشکی استان مازندران در مصاحبه ای با روابط عمومی بندرامیرآباد ضمن قدردانی از مدیران بندرامیرآباد در فراهم کردن امکانات و تعامل شایسته با اداره کل دامپزشکی استان ، از استقرار آزمایشگاه واحد با هماهنگی های های انجام شده و با همدلی و همکاری موجود فی مابین دامپزشکی استان ، شبکه بهداشت و اداره کل استاندارد استان در محلی با توافق این سه دستگاه ، خبر داد.

دکتر رضوانی همچنین ابراز امیداری کرد با استقرار آزمایشگاه واحد ، نمونه برداری و ترخیص کالا تسهیل و در اسرع وقت انجام گیرد.

دامپزشکی

 

دامپزشکی

 

دامپزشکی

 

دامپزشکی

 

دامپزشکی

print

پاسخی بگذارید