سیاوش رضوانی مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد عملکرد بندرامیرآباد را با ارائه آمارهای معتنی در بخش های مختلف اعم از صادرات ، واردات ، تخلیه و بارگیری و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی بندرامیرآباد ؛ رضا رحمانی صبح امروز (۸ آذرماه ۹۸) به همراه احمد حسین زادگان استاندار مازندران ، جمعی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل و ستادی استان ، در بندرامیرآباد حاضر و ضمن آشنایی با قابلیت های لجستیکی ، بندری و دریایی این بندر ، از کارخانه های تولیدی واقع در اراضی منطقه ویژه بازدید و از نزدیک درجریان مسائل و مشکلات این بنگاه های اقتصادی قرار گرفت.

بنابراین گزارش ، وزیر صمت با حضور در کارخانه های تولید فولاد و MDF بندرامیرآباد ، این سفر را فرصتی مغتنم برای تقدیر از زحمات سرمایه گذاران بخش خصوصی در ایجاد فرصت های شغلی و رونق تولید عنوان کرد و بر حمایت همه جانبه دولت از تولیدکنندگان در ستاد ” تسهیل و رفع موانع تولید ” تأکید کرد.

سیاوش رضوانی مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد نیز در این دیدار به تبیین رویکردها و برنامه های این بندر جهت رونق تولید در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی پرداخت و عملکرد بندرامیرآباد را با ارائه آمارهای معتنی در بخش های مختلف اعم از صادرات ، واردات ، تخلیه و بارگیری و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی بیان کرد.

وزیر صمت

print

پاسخی بگذارید