تاریخ: ۱۴:۴۱ :: ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
بازیکنان النصر عمان و نساجی مازندران سپیدرودی شدند

محمداسماعیل نظری هافبک النصر عمان و ایمان شوریابی هافبک دفاعی اسبق نساجی به سپیدرود رشت پیوستند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: محمداسماعیل نظری هافبک سابق تیم النصر عمان با امضای قرارداد یک ساله به عضویت تیم سپیدرود رشت درآمد.

علی نظرمحمدی افزود: این هافبک با تجربه تیم النصر عمان که سابقه حضور در تیم های استیل آذین تهران، پاس تهران و همدان، پارسه، استقلال اهواز، پدیده مشهد و شاهین شهرداری بوشهر را دارد با مسئولان سپیدرود به توافق رسید و به این تیم پیوست.

وی ادامه داد: این هافبک ۳۲ ساله در تیم النصر عمان به عنوان نخستین ایرانی این لیگ بازی کرد و یک فصل نیز در تیم توت تایلند حضور داشت که به عنوان بهترین بازیکن تیمش در پایان مسابقات لقب گرفت.

وی در ادامه از پیوستن بازیکن اسبق نساجی به سپیدرود خبر داد و بیان کرد: ایمان شوریابی هافبک گرمساری اسبق تیم های نساجی و خونه به خونه مازندران با عقد قرارداد یک ساله به تیم سپیدرود رشت ملحق شد.

نظرمحمدی خاطرنشان کرد: شوریابی که ۳۱ ساله است و در پست هافبک دفاعی بازی می کند، در تیم های زیادی عضویت داشته که می توان به گل گهر سیرجان، نساجی مازندران، خونه به خونه بابل، برق جدید شیراز، پیام مشهد، شهرداری ماهشهر و آلومینیوم اراک اشاره کرد.

پیش از این نیز محمد روشندل مدافع فصل گذشته ملوان بندرانزلی، میلاد تولایی دروازبان فصل گذشته ماشین سازی تبریز، مهیار نوری و امید سام کن به عنوان بازیکنان جدید به تیم سپیدرود رشت پیوسته بودند.

همچنین رضا عاشوری، حسین امینی، آرین فتوحی، آرین نصیری نژاد و مهدی محمدپور پنج بازیکن تیم‌های پایه سپیدرود با عقد قراردادی به تیم بزرگسالان این تیم ملحق شدند.

print

پاسخی بگذارید