گروه: اجتماعی
تاریخ: ۲۱:۰۸ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۴

افراد زیادی عاشق شهرت هستند. برخی ها حتی زمانی که در اوج شهرت خود به سر می برند، باز هم برای جلب توجه بیشتر تلاش می کنند.

پردیس بختیاری:  به عنوان مثال بسیاری از بازیگران مشهور جهان به دلایل مختلفی چون شهرت، محبوبیت یا حتی علاقه شخصی، به خوانندگی روی آوردند که در نهایت موفقیت آمیز هم نبود. اگر دوست دارید با بازیگرانی که مدتی خواننده شدند اما به دلیل عدم موفقیت آن را رها کرده اند آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

تایرا بنکس

 

تایرا بنکس مجری برنامه‌ های تلویزیونی، بازیگر، مدل پیشین و بازرگان اهل آمریکا است. او ابتدا به عنوان مدل در پاریس، میلان، لندن، توکیو و نیویورک به شهرت رسید اما در سال ‌های بعد با اجرای برنامه‌ های تلویزیونی به موفقیت تجاری بالاتری دست یافت. اینطور به نظر می رسد که او زمینه های زیادی تواناست، البته این توانایی شامل موسیقی نمی شود. اگر چه تایرا در زمینه های دیگر هنری به موفقیت های زیادی دست یافت اما مدت فعالیت او در حرفه موسیقی بسیار کوتاه بود. او آهنگ های مختلفی چون «Shake Ya Body» یا « K.O.B.E» را خواند اما خودش فهمید که هیچ استعدادی در این زمینه ندارد، از این رو خیلی وقت اش را تلف نکرد و به حرفه اصلی اش بازگشت.


پاریس هیلتون

 

پاریس هیلتون هنرپیشه و مدل آمریکایی است. او برای رسیدن به شهرت دست به هر کاری زده است، از این رو شاید خیلی عجیب نباشد که او در زمینه خوانندگی هم تجربه هایی داشته باشد. او در سال 2006، آلبومی روانه بازار کرد که در جدول بیلبورد رتبه 5 را به خود اختصاص داد. او در سال 2013 هم قراردادی را با کمپانی کش مانی رکوردز، که یکی از شرکت های معروف آمریکایی نشر آثار موسیقی است، امضا کرد اما هیچگاه آهنگی را روانه بازار نکرد. او تا سال 2012 به عنوان دی جی در بسیاری از کلاب ها فعالیت داشت اما گویا به این نتیجه رسید آنطور که باید در زمینه موسیقی به محبوبیت و موفقیت نمی رسد، از این رو چند سالی ست که آن را رها کرده است.


کیم کارداشیان

کیم کارداشیان شخصیت تلویزیون واقع ‌نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا می‌باشد که برای شهرت کارهای زیادی انجام داده که مطمئنا از انجام بسیاری از آنها پشیمان است. یکی از آن کارهایی که نتیجه مثبتی نداشته، خوانندگی ست. کیم در سال 2010، موزیک ویدیویی با نام «Turn It Up» را روانه بازار کرد. اگر چه آهنگ او یک لکه سیاه در رزومه هنری کیم ثبت کرد، اما به دلیل شهرتی که او داشت، بازدیدهای زیادی گرفت. البته گویا خود کیم هم متوجه این موضوع که هیچ استعدادی در زمینه خوانندگی ندارد شد و تمام درآمد آن آهنگ را وقف خیریه ها کرد. احتمالا این کار او عصبانیت بسیاری از هوادارانش را خاموش کرد.


رایان گاسلینگ

بازیگران مشهوری که در خوانندگی شکست خوردند

رایان گاسلیک، بازیگر برنده اسکار، در بازیگری استعداد فوق العاده ای دارد و هر نقشی که به عهده می گیرد را به بهترین شکل ممکن اجرا می کند اما آیا این دلیل خوبی برای درخشیدن او در زمینه های دیگری چون موسیقی هم هست؟ رایان از سال 2005 به حرفه موسیقی روی آورد. او در یک گروه موسیقی با نام « Dead Man’s Bones» خوانندگی می کرد، گروهی که احتمالا تا به حال اسمش را هم نشنیده اید. آنها در سال 2009 آلبومی را روانه بازار کردند که بهتر است در موردش چیزی نگوییم. اگر چه رایان مهارت زیادی در نواختن گیتار و پیانو دارد اما در خوانندگی اصلا!


گوئینت پالترو

بازیگران مشهوری که در خوانندگی شکست خوردند

علت این که چرا گوئینت پالترو طرفداران زیادی ندارد را نفهمیدیم اما او بازیگر بسیار توانایی ست که در فیلم هایی چون «مرد آهنی»، «هفت» و «شکسپیر عاشق»، که جایزه اسکار و گلدن گلوب را نیز برایش به ارمغان آورده، ایفای نقش کرده است. علاوه بر بازیگری، او چندین آهنگ را نیز روانه بازار کرده، اگر چه این آهنگ ها تعریف چندانی نداشتند اما خب تجربه ای را در زمینه موسیقی برای او رقم زدند. در واقع آهنگ هایی که او در سال 2000 خواند، کاور آهنگ هایی بود که قبلا پخش شده بود. در هر صورت خود گوئینت هم فهمید که خوانندگی برایش نتیجه مثبتی به همراه نخواهد داشت و باید روی همان حرفه بازیگری اش تمرکز کند.


تام هاردی

بازیگران مشهوری که در خوانندگی شکست خوردند

بدون شک شما تام هاردی را به خاطر حضورش در فیلم هایی چون «دانکرک»، «بازگشته»، «مگس دیوانه: جاده خشم» و… می شناسید اما خانواده اش او را بیشتر با آهنگ های رپ ای که خوانده به یاد دارند. بله! تام هاردی قبلا یک رپر بوده است. او خودش در مصاحبه ای گفت که از سن 14 سالگی وارد دنیای موسیقی شد و در آن زمان آلبوم های زیادی را ضبط کرد که البته به صورت عمومی منتشر نشدند. البته میکسی از آهنگ های قدیمی او در سال 2018 روانه بازار شد که نتیجه خوبی نداشت. همان بهتر که ما آهنگ های تام هاردی را نشنیده ایم، زیرا ممکن بود که محبوبیت او در دنیای بازیگری را از یاد ببریم.


جکی چان

بازیگران مشهوری که در خوانندگی شکست خوردند

جکی چان یک رزمی کار حرفه ‌ای، هنرپیشه، کارگردان، تهیه‌ کننده، فیلم‌ نامه ‌نویس، بدل ‌کار هنگ‌کنگی است که بیشتر به خاطر فیلم ‌های کمدی-اکشن خود مشهور است. شاید برایتان قابل باور نباشد اما او در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد. در واقع او یک خواننده است که تا به حال 20 آلبوم را به 5 زبان مختلف روانه بازار کرده است. اولین آلبوم او در سال 1984 منتشر شد. او در سال 2008 نیز برای المپیک پکن آلبومی را روانه بازار کرد. شاید جکی چان استعدادی در خوانندگی داشته باشد اما هر چه باشد او در این حرفه خیلی به چشم نیامده است.


بروس ویلیس

بازیگران مشهوری که در خوانندگی شکست خوردند

آیا می توانید تصور کنید که بورس ویلیس خواننده سبک آر اند بی باشد؟ اگر جواب شما منفی ست، باید در افکارتان تجدید نظر کنید زیرا او آلبومی با نام «The Return of Bruno» را در سال 1987 منتشر کرده است. این آلبوم رتبه 14 را در جدول بیلبورد از آن خود کرد. شاید به همین دلیل بود که او یک سال بعد تصمیم گرفت که بار دیگر آلبومی را روانه بازار کند اما گویا موفقیت آمیز نبود زیرا از آن زمان به بعد او هیچ فعالیتی در زمینه موسیقی نداشت.


اسکارلت جوهانسون

بازیگران مشهوری که در خوانندگی شکست خوردند

اسکارلت جوهانسون هم جزو خواننده هایی ست که خواست شانس خود را در دنیای موسیقی امتحان کند. او در سالهای 2008 و 2009 دو آلبوم روانه بازار کرد. او آلبوم اولش را به تنهایی اما آلبوم دوم اش را به همراه پیت یورن اجرا کرد. او به تازگی در تلاش برای ساخت یک گروه موسیقی به نام « The Singles» نیز است. اگر چه اسکارلت تا به حال در زمینه موسیقی ندرخشیده است اما اینطور که به نظر می رسد او دست از تلاش بر نمی دارد و قصد دارد که به طور جدی تر به خوانندگی ادامه دهد.


لیندزی لوهان

بازیگران مشهوری که در خوانندگی شکست خوردند

لیندزی لوهان بازیگر، مانکن دورگه ایتالیایی و ایرلندی است. او در سن ۱۷ سالگی جذاب ترین ستاره سینمای هالیوود لقب گرفت است و در سال ۲۰۰۸ رده نهم مجله ماکسیم را در برترین‌ های سال از آن خود دارد. او علاوه بر بازیگری و مادلینگ، وارد حرفه موسیقی نیز شد. پس از این که او 2 آهنگ برای فیلم های «جمعه عجیب» و «اعترافات یک ملکه نوجوان» ضبط کرد، تصمیم گرفت که آلبوم خود را روانه بازار کند. او همین کار را هم کرد. آلبوم او پس از انتشار، رتبه 4 را در جدول بیلبورد از آن خود کرد اما خب در میان آنها آهنگی که فراگیر شود و مردم را به سمت خود جلب کند، وجود نداشت. آلبوم دوم او نیز موفقیت آمیز نبود به طوری که در جول بیلبورد رتبه 20 را کسب کرد. او در سال 2008 نیز تک آهنگی منتشر کرد که آنقدر بد بود که خود لیندزی تصمیم گرفت خوانندگی را کنار بگذارد.

منبع: postfu

print

پاسخی بگذارید