تاریخ: ۲۰:۴۸ :: ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بازی چوکا تالش و شهرداری آستارا در دربی گیلان

تیم های فوتبال چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا در ادامه رقابت های لیگ دسته اول کشور در دربی گیلان به مصاف هم می روند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیمهای فوتبال چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا عصر روز دوشنبه هفته جاری ۱۵ دی ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.

علیرضا وهابی افزود: این مسابقه از هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور برگزار می شود که این بازی یکی از دربی های استان گیلان در این لیگ بشمار می رود البته این دومین دربی گیلان در لیگ فصل جاری است که در دربی اول تیمهای چوکا و ملوان در هفته دوم به مصاف هم رفته بودند که در نهایت تیم ملوان مقابل حریفش به برتری رسیده بود.

وی ابراز امیدواری کرد که هر دو تیم چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا یک بازی زیبا وتماشاگرپسند را در دربی گیلان در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول کشور از خود به نمایش بگذارند تا همه ورزش دوستان از تماشای یک دیدار زیبا لذت برند.

وی بیان کرد: تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور،  تیم شهرداری بندرآستارا با کسب ۱۳ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب چهار امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان به بازی ملوان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته هشتم این مسابقات نیز باید روز دوشنبه هفته جاری در یک بازی خانگی رو در روی تیم گل ریحان البرز قرار گیرد.

وهابی تصریح کرد: امیدواری است تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با ارایه یک بازی زیبا برابر حریف خود به برتری دست یابد تا این با پیروزی در این بازی، همچنان جزو تیمهای صدرنشین قرار گیرد و یکی از شانس های صعود از این رقابتها باشد.

وی اظهار کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با کسب ۱۲ امتیاز در مکان ششم و تیم گل ریحان البرز با کسب هشت امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیمهای ملوان بندرانزلی، شهرداری بندر آستارا و چوکا تالش نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

print

پاسخی بگذارید