تاریخ: ۲۳:۱۹ :: ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
بازی ۶ امتیازی برای نساجی

تیم نساجی مازندران در یک بازی حساس روز جمعه میزبان ذوب آهن اصفهان است.

تیم نساجی مازندران این هفته در یک بازی مهم و ۶ امتیازی میزبان ذوب آهن اصفهان است؛ دیداری که از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال و از ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۰ بهمن ۹۹ در استادیوم شهید وطنی قائم شهر برگزار می‌شود.

نساجی هفته گذشته در مشهد با یک گل از میزبانش شهر خودرو شکست خورد. آن بازی نخستین بازی نساجی با مجید جلالی بود و در نیمه دوم، نساجی بازی قابل قبولی ارائه داده بود.

این بازی برای هر دو تیم ۶ امتیازی است به این دلیل که نساجی نزدیک‌ترین تیم به منطقه خطر است و از سویی ذوب آهن با هدایت رحمان رضایی مربی مازندرانی خود در رده پانزدهم جدول قرار دارد؛ تیم پیروز این میدان در فاصله کم مانده به پایان دور رفت شرایط روحی و روانی بهتری برای تغییر وضعیت خود در جدول رده بندی پیدا خواهد کرد.

مجید جلالی که از نمایش نیمه دوم تیمش در دیدار با شهر خودرو راضی به نظر می‌رسید و گفته بود این همان تیمی است که او دوست دارد، در تمرینات نساجی این روز‌ها فعال‌تر از همیشه است و حتی فریاد هم می‌کشد تا نساجی در بازی‌های باقی مانده دست کم قدر امتیازات خانگی را بداند و به نیمه بالای جدول نزدیک شود.

نساجی تاکنون از ۱۲ بازی با ۲ برد، ۳ مساوی و ۷ باخت و ۸ گل زده و ۱۴ گل خورده و کسب ۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول جا خوش کرده است.

ذوب آهن نیز که تا کنون در لیگ امسال، بردی نداشته با ۸ مساوی و ۴ باخت و کسب ۸ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

print

پاسخی بگذارید