تاریخ: ۲۳:۰۷ :: ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
بانوی قایقران گیلانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

نازنین ملایی بانوی قایقران گیلانی و از امیدهای استان برای کسب سهمیه المپیک به اردوی تیم ملی دعوت شد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی تیم ملی روئینگ با هدف حضور در مسابقات انتخابی المپیک از ۲۶ آبان‌ماه در بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

مرتضی ورزلدوست افزود: در این اردو، هشت پاروزن در بخش بانوان و آقایان برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو به اردو دعوت شدند که خوشبختانه نازنین ملایی ملی پوش گیلانی نیز جزء دعوت شدگان است.

وی ادامه داد: نفرات دعوت شده به این اردو باید تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر مربیان تیم ملی تا  ۱۶ آذرماه ادامه دهند تا قایقرانان ملی پوش آماده حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک توکیو باشند.

ورزلدوست ابراز امیدواری کرد:  این قایقران شایسته رشته روئینگ در نهایت بتواند با درخشش در مسابقات کسب سهمیه، جواز حضور در المپیک را کسب کند.

نازنین ملایی قایقرانی گیلانی در رشته روئینگ فعالیت دارد، این قایقران برجسته استان گیلان تاکنون مدال ها و عناوین قهرمانی زیادی را در مسابقات کشوری و آسیایی کسب کرده که می توان به کسب مدال طلا در مسابقات کاپ آسیا و همچنین دو مدال نقره و برنز بازی های آسیایی اشاره کرد.

print

پاسخی بگذارید