تاریخ: ۱۲:۵۰ :: ۱۳۹۷/۰۶/۲۴

بانک اقتصاد نوین بعد از به حد نصاب نرسیدن مجمع در نوبت اول، زمان برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام خود را اعلام کرد.

پیرو مجمع نوبت اول مورخ ۳۱ تیر ماه ۹۷ که به حد نصاب نرسید، زمان و محل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بانک اقتصاد نوین که با نماد «ونوین» در بازار سهام حضور دارد، با انتشار اطلاعیه ای در سامانه کدال، اعلام شد.

بر اساس این گزارش، شرکت بانک اقتصاد نوین مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام خود را روز سه شنبه ۳ مهر ماه ۹۷ برگزار می کند.

افزون بر این، کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک اقتصاد نوین ساعت ۱۵ بعد ازظهر روز سه شنبه ۳ مهر ماه ۹۷ به نشانی تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، جنب مسجد بقیه الله(عج) سالن همایش های صدرا مراجعه کنند.

دستور جلسه مجمع

لازم به ذکر است، تصویب صورت های مالی، استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع باشد، دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک اقتصاد نوین اعلام شده است.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک اقتصاد نوین که با نماد «ونوین» در بازار اول «تابلوی اصلی» بورس فعال است باز و هیچ گره معاملاتی برای خرید و فروش سهام آن وجود ندارد.

همچنین آخرین وضعیت سهام این شرکت بانکی در بورس نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت ۱۳.۸۲ مرتبه و «EPS» آن نیز ۸۷ ریال در در سامانه اطلاعاتی و آماری TSETMC درج شده است.

سهامداران عمده

بر اساس  این گزارش، ۵ سهامدار عمده بانک اقتصاد نوین، شامل «سرمایه گذاری ساختمان ایران با ۹.۴۹۰ درصد، سرمایه گذاری. س. بهشهر تهران با ۸.۷۴۰  درصد، به پخش با ۸.۷۲۰  درصد، تامین مسکن جوانان با ۸.۵۲۰  درصد و نوسازی و ساختمان تهران با ۶.۷۸۰ درصد» است.

وضعیت معاملات در ۳۰ روز اخیر

سابقه توقف و بازگشایی نماد

روند معاملات سهامداران حقیقی و حقوقی

print

پاسخی بگذارید