تاریخ: ۲۲:۲۲ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۲

مدیر شعب بانک سپه گلستان با یادآوری شرایط حساس اقتصادی کشور گفت که مجموعه تحت امرش با تلاش مضاعف برای توسعه اقتصادی استان تلاش خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد شمال،غلامرضا خموشی اظهار داشت: بانک سپه گلستان با حضور موثر و هوشمندانه در عرصه های مختلف اقتصادی و در تعامل سازنده با دستگاههای اجرایی استان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاستهای دولت در بحث اقتصاد مقاومتی و طرحهای مرتبط حداکثر تلاش و تخصیص لازم را به عمل خواهد آورد.
وی اظهار داشت: بانک سپه تاکنون نیز با تزریق اعتبارات مناسب در تسهیل و رونق تولید گلستان و نیز اجرای پروژهای اقتصادی اثرگذاری بالایی داشته است.
وی با یادآوری ضرورت و تاثیر کارکرد رسانه های ارتباط جمعی در توسعه جوامع گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه مرجع؛ حرفه ای و اثرگذار در توسعه فرهنگی – اقتصادی جامعه اثرگذاری بالایی دارد.
مدیر شعب بانک سپه گلستان با ابراز خرسندی از آشنایی بیشتر با فرایند تولید و توزیع خبر خواستار تعامل هرچه بیشتر رسانه ها بویژه ایرنا به منظور شتاب بخشی در توسعه استان شد.
خموشی ابراز داشت: بانکه سپه به عنوان بانکی دولتی در عرصه کلان اقتصادی کشور کارکرد بالایی دارد و اثرگذاری اقداماتش در تعامل با رسانه های ارتباط جمعی بیشتر خواهد شد چراکه رسانه ها علاوه بر نمایندگی افکار عمومی و بیان خواسته های مردم؛ در تعامل با مسوولان و تقویت کارکرد دستگاهها موثرند.
در این نشست نکونام معاون مدیرکل روابط عمومی بانک سپه و شماری از مدیران حوزه بانکی استان گلستان نیز حضور داشتند.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید