تاریخ: ۰:۵۲ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
بدهی ۷۴ میلیارد تومانی مشترکین گلستانی به اداره گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اعلام کرد: شرکت گاز گلستان ۷۴۰ میلیارد ریال از مشترکین طلب دارد.

سرویس سردبیری اقتصاد شمال ، ایرنا در خبری به رقم بالای بدهی مشترکین گلستانی به ادارات گاز اشاره کرد در این خبر آمده است ،محمدرحیم رحیمی در جلسه شورای اداری کلاله افزود: حدود ۲۵ درصد از این بدهی مربوط به مشترکین خانگی و ۷۵ درصد نیز مربوط به ادارات و نهادها، سی ان جی ها و کارخانه های صنعتی و تولیدی است.
وی با اشاره به وضعیت مصرف گاز در فصل سرما اظهار داشت: کاهش یک درجه دمای منزل، شش درصد مصرف گاز را کاهش می دهد که این موجب کاهش ۱۰ درصدی هزینه گاز مصرفی را به همراه دارد.
به گزارش ایرنا، فرماندار کلاله نیز در این جلسه با بیان اینکه در کلاله ۳۰ هزار و ۵۴۸ مشترک شهری وروستایی از انرژی گاز طبیعی بهره مند هستند، اعلام کرد: تاکنون بیش از ۹۶ درصد از اهالی شهری و روستایی این شهرستان از گاز طبیعی برخوردارشده اند.
محمد حمیدی اظهارداشت: درحال حاضر ۱۰۰درصد اهالی دوشهر کلاله و فراغی و یکصد روستای این شهرستان از گاز طبیعی استفاده می کنند.
حمیدی بابیان اینکه ۱۳ روستای دیگرکلاله با ۳ هزار و ۹۸۳ نفرجمعیت در کلاله فاقد شبکه گاز طبیعی هستند افزود: با پیگیری هایی که صورت می گیرد تلاش می شود روستاهای مذکورنیز ازاین انرژی برخوردار شوند.
فرماندار کلاله با تبریک هفته وحدت اظهارداشت: زندگی یکپارچه و مسالمت آمیز قومیت های مختلف درکنار هم از ویژگی های برتر این شهرستان است و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، قومیت های ساکن در این شهرستان از اول انقلاب تاکنون بدون کوچکترین اختلافی با وحدت و همدلی زندگی می کنند.
وی یادآور شد: اهالی شهرها و روستاهای کلاله با شرکت یکپارچه و گسترده درمراسم وآیین های مختلف ملی و منطقه ای، اقتدار نظام را با اتحاد و همدلی به نمایش می گذارند.
شهرستان کلاله با بیش از۱۳۰هزارنفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

print

پاسخی بگذارید