تاریخ: ۱۳:۲۹ :: ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
برندگان قرعه کشی بانک مسکن اعلام شد

مهدی احمدی، رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن از اعلام نتایج قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن در سایت این بانک خبر داد.

مهدی احمدی اعلام کرد: پس از برگزاری مراسم سی و هشتمین دوره قرعه کشی جوایز حسابهای قرض الحسنه پس انداز در روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۷/۹۷ با حضور عضو هیئت مدیره بانک، هیئت نظارت و کمیته اجرائی قرعه کشی بانک و همچنین مدیران امور و رؤسای ادارات کل مرکزی ،نتایج قرعه کشی هم اکنون در سایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir قابل مشاهده است.

وی با اعلام این موضوع گفت: مراجعه کنندگان به سایت بانک مسکن می توانند با وارد کردن یکی از گزینه های شماره حساب،کد شعبه ویا نام استان خود از نتایج قرعه کشی مطلع شوند و به زودی مبالغ جوایز نقدی به حساب برندگان واریز خواهد شد.

وی افزود:در این دوره از قرعه کشی، تمامی حساب هایی که از تاریخ ۱/۴/۹۶ لغایت ۳۱/۴/۹۷ دارای مانده حداقل دویست هزار ریال برای مدت ۹۰ روز متوالی بوده و یا حداکثر تا تاریخ ۹۷/۰۴/۳۱ با مبلغ حداقل دویست هزار ریال افتتاح و مانده مذکور را برای مدت ۹۰ روز متوالی حفظ و در تاریخ ۹۷/۰۷/۱۸ نیز مفتوح و دارای حداقل دویست هزار ریال مانده بوده اند، در قرعه کشی شرکت داده شده اند.

print

پاسخی بگذارید