تاریخ: ۷:۱۸ :: ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
برهانی شهردار رستمکلا:۵پروژه عمرانی با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال در رستمکلا بهره برداری شد

شهردار رستمکلا به معرفی پروژه های مهم بهره برداری شده در دولت تدبیرو امید پرداخت و ادامه داد: پل بلوار آیت ا... خامنه ای که کلنگ آن در سال گذشته زده شد امسال با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

سید علی برهانی شهردار رستمکلا در مراسم بهره برداری از۵ پروژه عمرانی شهر رستمکلا با بیان اینکه شهر رستمکلا نیازمند توجه ویژه مسئولان برای پیشرفت در شاخصه های مهم شهری است ،افزود: شهرداری و اعضای شورای اسلامی رستمکلا همواره خدمت رسانی بهتر به مردم را از اولویت های کاری خود قرار دادند و در این راه سعی کردند به وعده های خود به خوبی عمل کنند .

وی به  معرفی پروژه های مهم بهره برداری شده در دولت تدبیرو امید پرداخت وبا اشاره به اینکه این ۵ پروژه اخیر  با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است ، ادامه داد: پل بلوار آیت ا… خامنه ای که کلنگ آن در سال گذشته زده شد امسال با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

برهانی به زیر سازی و آسفالت جاده امامزاده محمد اشاره کردو اظهار داشت :این پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است .

شهردار رستمکلا بهبود عبورو مرور شهری را از مهمترین ضرورت های شهری عنوان کردو یادآور شد: پل عابر پیاده بلوار امام رضا (ع) که با اعتبار دو میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است در راستای بهره مندی شهروندان از امکانات مناسب شهری ایجاد شده است.

وی همچنین از آغاز پروژه پیاده رو سازی خیابان امام به عنوان اصلی ترین خیابان این شهر خبردادو خاطر نشان کرد:عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار شش میلیارد ریال انجام می شود و با انجام آن فضای شهری سیمای زیباتری خواهد داشت .

شهردار رستمکلا با بیان اینکه پل زیر گذر راه آهن با اعتبار یازده میلیاردی از مهمترین پروژه های این هفته بود ،تاکید کرد:احداث این پل می تواند ارتباط شهروندان رستمکلایی را با مناطق پایین دست ریل راه آهن میسر سازد و عبور و مرور آنان را تسهیل کند.

print

پاسخی بگذارید