گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱۱:۳۲ :: ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
برگزاری بازی‌های بومی‌ محلی با محوریت روستا در تالش

جشنواره بازی‌های بومی محلی به مناسبت تقارن روزهای کودک و روستا، با هدف و محوریت احیای سرگرمی‌های روستایی در تالش برگزار شد.

مسئول کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش عصر دوشنبه در جشنواره بازی های بومی محلی در مدرسه معاد روستای میانکوه این شهرستان معرفی کتاب، شعر خوانی، عضویت رایگان در کانون، ارسال بسته های فرهنگی رایگان در طول سال برای دانش آموزان مدرسه معاد، مسابقه نقاشی، ثبت آرزوهای کودکانه و بازی های طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و دومیدانی را از بازی ها و برنامه های این جشنواره نام برد.

شهلا ابراهیمی اظهار کرد: هیات بازی های بومی محلی و اداره ورزش و جوانان در اجرای این جشنواره با کانون همکاری کردند و برنامه های کانون به مناسبت هفته کودک، تا ۱۹ مهرماه ادامه خواهد داشت.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش گفت: برگزاری کارگاه ساخت قایق های صلح و دوستی، حضور جامعه هدف در پارک ساحلی، تفریح کودکان، معرفی کتاب بزرگترین دختر عالم، روایت داستان حضرت رقیه (س) و اهدای  قایق های کاغذی به رودخانه با امید برآورده شده آرزوهای قشنگ از برنامه های هفته کودک است.

در پایان این جشنواره به ۴۰ شرکت کننده برتر و منتخب بازی ها، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش جوایزی اهدا شد.

روستای میانکوه بخش مرکزی تالش بیش از ۷۰۰ نفر جمعیت دارد و از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان هفته کودک و ۱۵ مهرماه به عنوان روز روستا و عشایر نامگذاری شده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

print

پاسخی بگذارید