تاریخ: ۲۲:۱۳ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
برگزاری هفته بیست و دوم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس

 هفته بیست و دوم مسابقات اسبدوانی کورس زمستانه گنبدکاووس برگزار شد.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال ،  هفته بیست و دوم مسابقات اسبدوانی کورس زمستانه گنبدکاووس با شرکت ۶۱ رأس اسب، عصر پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

این هفته از مسابقات در هفت دور به مسافت ۱۰۰۰ متر برگزار شد که در دور اول اسب های سه ساله نژاد ترکمن کلاس Maiden باهم به رقابت پرداختند و در نهایت اسب خرم سلطان توانست سریعتر از دیگر رقبا به خط پایان برسد و پس از او نیز اسب های شهاب رئیسی و تای سز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور دوم اسب های دو ساله نژاد تروبرد کلاس Maiden در میدان حاضر شدند که اسب سی آر وان موفق شد با سبقت گرفتن از اسب های دیگر میدان، اول شود و اسب گلد بنتلی و هنگامه هم در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
دور سوم به دلیل بروز خطا در هنگام استارت و خروج اسب ها از دپار ؛ داور پرچم قرمز را بالا برد و کورس سوم باطل اعلام شد.
سه ساله های نژاد دوخون هندیکاپ کلاس ۶ در دور چهارم به میدان آمدند که اسب اسپیدگل با پیشی گرفتن سریعتر از خط پایان گذشت و به مقام اول دست یافت و پس از او اسب های اخمو و ملوان نیز به مقام های دوم و سوم بسنده کردند.
پنجمین دور مختص اسب های دو ساله نژاد دوخون کلاس Maiden بود که اسب نیو دنسر در یک استارت تماشایی خود را با رساندن به انتهای این دور به عنوان اسب سریع میدان معرفی کرد و اسب های آیرون کو و توقای نیز به ترتیب دوم و وم شدند.
دور ششم محل رقابت سه ساله های نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس ۳ بود که اسب رای هارد توانست با فاصله گرفتن مقام اول را به خود اختصاص دهد، اسب ریو کوئین دوم شد و اسب تایم هج نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.
در دور پایانی اسب‌های سه ساله نژاد دوخون، کلاس ۲ بنچ مارک ۱۰۵ برای نشان دادن سرعت خود باهم رقابت کردند که در نهایت اسب سامین مقام نخست را به دست آورد و اسب بابوی و تامارا هم به عناوین دوم و سوم رسیدند.
در پایان این هفته از مسابقات مبلغ یک میلیارد و ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
ایرنا

print

پاسخی بگذارید