گروه: فرهنگی
تاریخ: ۲۳:۱۰ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۸

مسئولان ستادی استان و دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستانهای استان مازندران از نیروگاه شهیدسلیمی نکا بازدید کردند.

سرویس فرهنگی اقتصاد شمال، کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی با عنوان روابط سالم زن و شوهر در نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد.

 

 در این کارگاه آموزشی که نمایندگان بانوان دستگاههای اجرایی شهرستان نکا و بانوان شاغل در نیروگاه حضور داشتند، خانم دکتر بابایی روانشناس و مدرس دوره در خصوص مهارتهای زندگی در ازدواج، تفاوت رابطه مبتنی بر صمیمیت با دیگر روابط، تفاوت زن و مرد در نحوه ابراز صمیمیت، موانع ایجاد صمیمت و راهکارها، سبکهای گفتگوی مؤثر، شناخت تفاوت روحیات زن و مرد، اصول مهارت حل اختلاف و مدیریت قهر و آشتی مطالبی بیان داشت و در پایان به سوالات مطرح شده پاسخ گفت.
♻️ بازدید مسئولان دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران از نیروگاه نکا
  مسئولان ستادی استان و دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستانهای استان مازندران از نیروگاه شهیدسلیمی نکا بازدید کردند.
    در این بازدید که در ادامه سلسله جلسات هماهنگی و هم اندیشی ماهیانه و به میزبانی دفتر نمایندگی شهرستان نکا برگزار شد، ابتدا به منظور بحث و تبادل نظر و به اشتراک گذاری تجارب در زمینه اجرای برنامه های ابلاغی، نشستی در سالن همایش های نیروگاه برگزار شد.
 در ابتدای این نشست و در راستای ترویج فرهنگ صحیح مصرف، فیلم هایی در خصوص مشقات تعمیرات، نگهداری، بهره برداری و تولید انرژی در نیروگاه به نمایش در آمد.
 در پایان بازدیدکنندگان ضمن بازدید از تأسیسات و واحدهای نیروگاه بخار و استماع توضیحات کارشناسان نیروگاه از نزدیک با نحوه فعالیت کارکنان و فرایند پیچیده تولیدبرق آشنا شدند.
print

پاسخی بگذارید