تاریخ: ۱۴:۰۷ :: ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
بنزین سهمیه بندی می شود + جزئیات

محمد خالدی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برنامه‌های دولت برای سهمیه‌بندی بنزین طی ماه‌های آینده، گفت: طبق پیگیری‌هایی که داشتم، دولت برنامه‌ریزی‌ کرده تا بنزین را طی ماه‌های آینده سهمیه‌بندی کند، اما باید این کار، کارشناسی‌شده باشد.

به گزارش اقتصاد شمال،وی با تأکید بر اینکه هرگونه سهمیه‌بندی بنزین در معیشت اقشار کم‌درآمد و ضعیف جامعه تأثیرگذار است، اظهار داشت: سهمیه‌بندی بنزین موجب تأثیرگذاری و افزایش قیمت کالاهای اساسی می‌شود که این امر سبب فشار بیشتر به اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه خواهد شد، بنابراین دولت باید طوری برنامه‌ریزی‌ کند تا کمترین آسیب به این اقشار جامعه وارد شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس در تشریح راهکار برای سهیمه‌بندی بنزین از سوی دولت، افزود: پیشنهاد بنده و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس به دولت این است که به آن دسته از افرادی که خودروی شخصی ندارند، کارت یارانه سوخت ارائه دهد و ماهانه به صورت غیرنقدی این کارت جهت تهیه مایحتاج عمومی شارژ شود.
 خالدی در پایان با تأکید بر اینکه در تدوین  پیشنهاد نمایندگان مجلس برای نحوه سهمیه‌بندی بنزین از نظرات کارشناسان و صاحبنظران این حوزه استفاده شده است، خاطرنشان کرد: این پیشنهاد در قالب نامه‌ای به وزیر نفت ارسال شده است.
منبع: تسنیم
print

پاسخی بگذارید