دهه فجر انجام می شود
تاریخ: ۱۱:۴۱ :: ۱۳۹۷/۱۰/۱۳

نماینده عالی دولت در گیلان از افتتاح افرون بر دو هزار میلیارد ریال پروژه طی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد شمال،مصطفی سالاری  در جلسه بررسی برنامه های پیشنهادی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت پروژه های عمرانی قابل افتتاح افزود: از این میزان پروژه قابل بهره برداری در استان طی دهه فجر، حدود یک هزار میلیارد تومان مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی و مابقی از منابع عمومی و دولتی هزینه شده است.
وی با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه های قابل افتتاح تصریح کرد: البته سرعت برای انجام کار نباید به کیفیت آسیب برساند.
سالاری همچنین بر ضرورت پیگیری پروژه های عمرانی بخش خصوصی با تلاش مضاعف تاکید و بیان کرد: دستگاه های اجرایی برای آماده شدن پروژه های قابل افتتاح با سرمایه گذاری بخش خصوصی سازی اهتمام داشته باشند.
وی گفت: پروژه راه آهن اگرچه تمام شده و برای دهه فجر آماده است اما قرار است با حضور رئیس جمهوری در اسفندماه به بهره برداری برسد.
وی هزینه انجام شده برای این پروژه را با قیمت روز افزون بر دو هزار میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: پروژه هایی که امسال به بهره برداری می رسند از لحاظ تعداد و مبلغ، قابل توجه هستند.
استاندار گیلان از دستگاه ها نیز خواست تا پروژه های قابل افتتاح را به تفکیک و دقیق تر در اختیار مسئولان مربوطه در استانداری قرار دهند تا پیگیری ها و برنامه ریزی های لازم انجام شود ضمن اینکه باید در کنار عملکرد یکساله ، گزارشی از خدمات چهل ساله و وضعیت کنونی را در مقایسه با ابتدای پیروزی انقلاب به مردم ارائه کنند.
سالاری با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب طی روزهای آتی گفت: دستگاه ها بایستی در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته باشند و ستاد مربوط به هماهنگی های برنامه های دهه فجر فعال تر شود.
وی تاکید کرد: دستگاه ها بایستی با رعایت صداقت و صرفه جویی، دستاوردهای انقلاب را تبیین و هم به صورت اختصاصی و هم تجمیعی خدمات دولت را برای مردم اعلام کنند.

منبع:ایرنا

print

پاسخی بگذارید