تاریخ: ۱۱:۰۳ :: ۱۳۹۷/۰۹/۱۳

بیست و پنجمین همایش سالیانه بیمه و توسعه با شعار «صنعت بیمه، نوآوری و فناوری اطلاعات» و همزمان با روز ۱۳ آذر روز بیمه در سالن همایش های برج میلاد تهران و با حضور معاون اول رئیس جمهور آغاز شد.

به گزارش اقتصاد شمال،اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور سخنرانی اصلی این همایش خواهد بود و علاوه بر وی فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در این همایش سخنرانی خواهد داشت.

امیر صفری رییس پژوهشکده بیمه و دبیر بیست و پنجمین همایش سالیانه بیمه و توسعه در مراسم افتتاحیه این همایش در سخنانی اظهار داشت: بحث اصلی ما این است که فناوری چگونه می تواند به تولید محصول جدید به ما کمک کند و اینکه اینشورتک ها چگونه می توانند به صنعت بیمه کنند.

وی افزود: یکی از چالش های اصلی صنعت بیمه در ایران و جهان بحث اینشورتک ها هستند و بنا به دستور بیمه مرکزی کارگروهی را در پژوهشکده بیمه تشکیل داده ایم تا بتوانیم حضور اینشورتک ها را در صنعت بیمه کشور قانونمند کند.

در این همایش از سامانه فناوری های اطلاعات بیمه ای رونمایی خواهد شد. غلامرضا سلیمانی امیری رییس کل بیمه مرکزی و نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دیگر سخنرانان این همایش یک روزه هستند.

print

پاسخی بگذارید