رئیس کمیته امداد گلوگاه اعلام کرد
تاریخ: ۲۰:۰۴ :: ۱۳۹۸/۰۴/۲۵

رئیس کمیته امداد گلوگاه گفت: ۸۱مددجوی تحت حمایت در این شهرستان از بیمه تامین اجتماعی بهره مند هستند.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از  سایت خبری کمیته امداد مازندران ، محمدرضا یعقوبی، رئیس کمیته امداد گلوگاه اظهار کرد: برنامه بیمه تامین اجتماعی نیازمندان که در  جهت توانمند سازی خانوارها چندین سال است که مورد توجه قرار گرفت شامل  پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان ، فعالیت پرداخت بیمه خانوارهای دارای سرپرست زن و همچنین بیمه تامین اجتماعی مجریان طرحهای اشتغال و خودکفایی مشغول فعالیت است.
وی افزود: در این راستای کمیته امداد شهرستان گلوگاه ۸۱نفر را در برنامه بیمه تامین اجتماعی ، قرار داده است  و سالانه بطور میانگین چهار میلیون  تومان  برای هر نفر بیمه پرداخت می کند ، که این افراد پس از اتمام دوره پرداخت با دریافت مستمری ماهیانه خانواده خود کفا می شوند.
رئیس کمیته امداد گلوگاه تصریح کرد: این نهاد  در راستای تامین سلامت و درمان مددجویان توانسته در تحقق طرح بیمه و خدمات بهداشتی مددجویان گام های موثری بردارد.
وی افزود: کمک به تامین سلامت نیازمندان شامل پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمان ، کمک به ارتقای شاخص های بهداشتی نیازمندان و تامین تجهیزات درمان بیماران صعب العلاج است.
رئیس کمیته امداد گلوگاه گفت: ۳۵نفر بیمار صعب العلاج تحت حمایت در این شهرستان از خدمات بیمه و درمان این نهاد بهره مند هستند  .
وی به ارائه خدمات به کودکان دچار سوء تغذیه اشاره کرد و افزود: این طرح برای کمک به رفع سوء تغذیه ۱۳۰ کودک  و کمک به رفع سوء تغذیه مادران باردار و شیرده اجرا می شود.
یعقوبی گفت: فرانشیر بیمه مکمل برای ۱۱۶ نفر مددجویان تحت حمایت در این شهرستان پرداخت می شود.
یعقوبی خاطر نشان کرد:کمیته امداد تلاش می کند در کنار کمک های معیشتی و سایر خدمات ،برای سلامت و درمان مددجویان ا با برگزاری کلاس های آموزشی بهداشت و درمان و همچنین طرح های مختلفی از جمله طرح واکسیناسیون و بینایی سنجی و… سطح بهداشتی   و درمان مددجویان را ارتقاء دهد .
print

پاسخی بگذارید