تاریخ: ۱۲:۵۶ :: ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
بی توجهی به اقتصاد مقاومتی داد فرماندار تنکابن را درآورد

فرماندار تنکابن گفت: با این که دولت امسال با همه مشکلات در حوزه درآمدی مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای اشتغال بخش اقتصاد مقاومتی شهرستان اختصاص داد، ولی ضعفی مدیریتی بعضی دستگاهها باعث شد تا نتیجه مورد نظر به دست نیاید.

به گزارش اقتصاد شمال ،سید امیر حسینی جو روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی شهرستان افزود: اختصاص این میزان اعتبار برای ایجاد اشتغال در سطح شهرستان از سوی دولت گام مثبتی در جهت سرعت بخشیدن به اشتغال در بخش اقتصاد مقاومتی بوده است که با بی تحرکی و بی توجهی برخی مدیران مواجه شده است.
وی با انتقاد از مدیران کم توجه به اقتصاد مقاومتی و مشکلات اشتغال و معیشت مردم، گفت: با مدیرانی که آبروی دولت را به خطر بیندازند بدون تعارف برخورد می شود.
حسینی جو افزود: عملکرد ضعیف برخی مدیران همچون جهادکشاورزی ، میراث فرهنگی و صنعت ، معدن و تجارت و برخی بانک های عامل شهرستان سبب شده تا بسیاری از متقاضیان تسهیلات اقتصاد مقاومتی عطای دریافت آن را به لقایش ببخشند و انصراف بدهند.
فرماندار تنکابن با اشاره به اینکه در طول سال جلسات متعددی پیرامون بحث اشتغال و اقتصاد مقاومتی در شهرستان برگزار می شود، گفت: اگر قرار باشد با همین شیوه روند فعلی را ادامه بدهیم به نتیجه ای نخواهیم رسید و مردم از امتیازاتی که دولت در اختیار آنها قرار داده بی نصیب خواهند ماند.
وی گفت: مدیران دستگاههای اجرایی بهتر است به جای سر دادن شعار جانم فدای رهبر ، مصوبات کارگروه اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنند تا بیش از این شرمنده رهبر معظم انقلاب نشوند.
حسینی جو افزود: تصمیم گیری بابت توجیه طرح ها بر عهده کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان است و بانک ها نمی توانند در این زمینه نظر بدهند.
وی یادآور شد: با تلاش مدیران کمیته امداد و بهزیستی ، تمامی اعتبارات در نظر گرفته شده به شهرستان تخصیص یافت که باید از آنها قدردانی شود اما سایر مدیران همچنان بی تحرک هستند که باید برای ماندگاری یک تجدید نظر اساسی در عملکرد خود داشته باشند.
شهرستان ۱۶۵ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
منبع:ایرنا

print

پاسخی بگذارید