گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱۹:۲۳ :: ۱۳۹۹/۰۷/۲۷

فرمانده انتظامی گیلان با ارائه گزارشی از عملکرد این نیرو به مناسبت آغاز هفته ناجا گفت : تلفات جاده ای گیلان طی سالجاری ۶۰ درصد و تصادفات منجر به فوت ۱۳ درصد در استان کاهش یافته است.

سردار  عزیز الله ملکی روز یکشنبه در آغاز هفته نیروی انتظامی در مراسم صبگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با اشاره به شعار همه باهم برای تامین امنیت و سلامت افزود: با توجه به شرایط خاص کرونا امسال هفته ناجا متفاوتی را شاهدیم چنانکه ماموریت های خاص دیگری بر ماموریت های ذاتی ناجا افزوده شده و با توجه به اولویت های ۹ گانه و تلاش حداکثری پلیس امسال دستاوردهای خوبی در این ارتباط داشته ایم.

وی اظهار کرد: بر همین اساس جراِیم سرقت، کاهش ۱۲ درصدی داشته و  امنیت روانی مردم از لحاظ جراِیم خشن با کاهش ۴۸ درصدی این جرائم در استان ارتقا یافته است.

وی افزود : از ابتدای سال ۷۴۰ هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت های ۱۱۰ استان از سوی مردم صورت گرفته است که ۳۴۰ هزار تماس آن منجر به عملیات شده است.

سردار ملکی ابراز امیدواری کرد : ثمرات تلاش نیروی انتظامی استان در عرصه های مختلف با همین ضرباهنگ ادامه یابد و بتوانیم امنیت مطلوب مردم را همچنان به بهترین نحو تامین کنیم.

از ۲۷ مهرماه تا دوم آبان ماه با شعار همه باهم برای امنیت و سلامت هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

print

پاسخی بگذارید