تاریخ: ۲۱:۳۴ :: ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
تمدید قرارداد شش بازیکن سپیدرود رشت

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت از تمدید قرارداد شش بازیکن با تیم فوتبال سپیدرود خبر داد.

رادنی دیدار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج بازیکن زیر ۲۳ سال فصل گذشته باشگاه سپیدرود و یک بازیکن سهمیه زیر ۲۵ سال قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

وی افزود: آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده و رضا کاسب بازیکنان زیر ۲۳ سال که در فصل گذشته عضو تیم سپیدرود رشت بودند با حضور در دفتر باشگاه ، قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

وی ادامه داد: این بازیکنان محصول آکادمی تیم های پایه باشگاه سپیدرود هستند که در رده سنی جوانان و امید در این تیم حضور داشتند و در لیگ دسته اول فصل گذشته نیز در فهرست بزرگسالان باشگاه سپیدرود قرار داشتند.

وی بیان کرد: همچنین صادق صادقی مدافع و هافبک راست ۲۴ ساله باشگاه سپیدرود که فصل گذشته نیز در این تیم حضور داشت، با حضور در دفتر این باشگاه و توافق با مسئولان سپیدرود، به مدت یک فصل دیگر پیراهن سپیدرود را بر تن خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: صادقی که سابقه حضور در تیم ملوان انزلی را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد، یکی از سه سهمیه زیر  ۲۵ سال سپیدرود در این فصل محسوب خواهد شد.

وی یادآور شد:  پیش از این نیز، سیدعلی یحیی زاده مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نیروی زمینی تهران،  نیما پاکدل بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری آستارا و فرشاد اسماعیل زاده با توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت به عضویت این تیم در آمدند.

دیدار ، در ادامه به جذب مربی دروازبان ها نیز اشاره و تصریح کرد: همچنین منصور قربانی با توافق با مدیریت باشگاه سپیدرود رشت ، با قراردادی یکساله به عنوان مربی دروازبان ها، به جمع کادر فنی این تیم ملحق شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت افزود: قربانی مربی جدید دروازبان های سپیدرود رشت دارای مدرک آ مربیگری است که سال ها به عنوان مربی دروازه بان ها در فوتبال مشغول به فعالیت است و در لیگ های برتر، دسته اول و دسته دوم مربی دروازه بان های داماش گیلان بود که پس از هادی تامینی و آرش محتشمی، به عنوان عضو کادرفنی با سپیدرود قرارداد می بندد تا زیر نظر سهیل حق شناس به فعالیت مشغول شود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار داشت سرانجام با قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

print

پاسخی بگذارید