تاریخ: ۰:۳۲ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
توليد 872 ميليون و 524 هزار كيلو وات ساعت انرژي در نيروگاه‌ ‌نكا

نيروگاه شهيدسليمي نكا در آبان ماه سال جاري 872 ميليون و 524 هزار كيلو وات ساعت انرژي توليد كرد.

به گزارش  اقتصاد شمال عمادی مدیر  روابط عمومي نيروگاه شهيدسليمي نكا در گفتگو با ما به بیان گزارش فعالیت های نیروگاه نکا پرداخت و افزود: این نیروگاه در آبان ماه سال جاري 872 ميليون و 524 هزار كيلو وات ساعت انرژي توليد كردو  از اين ميزان توليد 840 ميليون و 786 هزار كيلو وات ساعت انرژي خالص به شبكه سراسري برق كشور تحويل شد.

وی ادامه داد:در اين ماه 65.4 درصد انرژي توليد شده در واحدهاي بخاري و 34.6 درصد در واحدهاي سيكل تركيبي بدست آمدکه  سهم سوخت گاز در توليد انرژي كل 61 درصد بوده است.

عمادی یادآور شد: در 8 ماهه سال جاري 71 درصد انرژي تعهدي نيروگاه، طبق برنامه محقق شد.

بازدید دانشجویان برق از نیروگاه نکا

 

عمادی به بازدید دانشجویان برق دانشگاه صنعتی شریف تهران و دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان از نیروگاه شهید سلیمی نکا اشاره و تاکید کرد:در این بازدید دانشجویان از توانمندی های این نیروگاه بازدید کردند و با پخش کلیپهای معرفی نیروگاه و  سختی فرایند تولید و مصرف بهینه برق به همراه توضیحات کارشناسان نیروگاه و حضور در سایت بیشتر با این واحد آشنا شدند.

برگزاری زیارت عاشورای دسته جمعی در سالگرد بمباران نیروگاه نکا 

مدیر  روابط عمومي نيروگاه شهيدسليمي نكا  یادآور شد: به مناسبت سالروز اولین بمباران نیروگاه شهید سلیمی نکا در 15 آذر ماه سال 65 و همزمان با جنگ تحمیلی کارکنان این واحد با برگزاری دعای هفتگی زیارت عاشورا یاد و نام شهدای این بمباران را گرامی داشتند .

وی تاکید کرد:  در این بمباران حسن زرگری به شهادست رسید و 12 تن از کارکنان این نیروگاه نیز به مقام جانبازی نائل شدند.

عمادی  اظهار داشت: در این بمباران بخشهای اصلی واحدهای یک و دو بخار و تاسیسات مشترک واحدهای بخار آسیب دید و با احتساب دلار 70 ریال در آن زمان در مجموع یک میلیارد و هفتاد میلیون ریال خسارت بر جای گذاشت .

 

print

پاسخی بگذارید