رضایی مدیر اوقاف و امور خیریه گلوگاه خبرداد
تاریخ: ۲۱:۴۶ :: ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
ثبت ۲ وقف جدید با ارزش بیش از ۳میلیارد تومان

مدیر اوقاف وامور خیریه گلوگاه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن دهه وقف از ثبت ۲وقف جدید در این دهه خبردادو افزود:این موقوفات ارزشی بالغ بر ۳میلیارد تومان را دارند که از سوی واقفانی با اسامی الله قلی عموزاد و موسی موازی وقف شده اند .

مجید رضایی وقف را چشمه ای همیشه جاری خواند و گفت:اداره اوقاف گلوگاه همواره برای خدمت و اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش تلاش خود را خواهد کرد.

وی به توزیع بیش از ۱۰۰سبد کالا در ایام دهه وقف اشاره و اظهار داشت:غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا،نشست با مسئولان ادارات و نهادها ،دیدار با امام جمعه ،بازدید از موقوفات و بقاع متبرکه ،دیدار با متولیان و واقفین ،نواختن زنگ وقف و برپایی محفل انس با قرآن به صورت مجازی و نشست با اصحاب رسانه بخشی از برنامه های این اداره است.

رضایی به تعداد ۱۳۰۰رقبه در گلوگاه و ۳۲۹موقوفه در این شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد:ادامه روند عمرانی ساختمان بقعه بی بی زینب (س) و استقرار اداره اوقاف در این مکان،اخذ جمعا ۱۱ سند مالکیت برای موقوفات و توزیع بسته های معیشتی با ارزش بیش از ۱۰۰ میلون تومان در طرح شمیم حسینی از دیگر اقدامات اوقاف و امور خیریه گلوگاه بوده است.

print

پاسخی بگذارید